یورو پل: شمار کودکان پناهجوی گم شده بیشتر از آمار اعلامی است

یوروپل اعلام کرد رقم 10 هزار کودک مفقود شده رقم دقیقی نیست و می تواند بسیار بیشتر باشد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، پلیس اتحادیه اروپا موسوم به یوروپل اعلام کرد، بیش از 10 هزار کودک آواره در اروپا که بدون همراه بوده اند، ناپدید شده اند.

مسئولان یوروپل تاکید کردند، این نگرانی وجود دارد که بسیاری از آنها قاچاق شده و به عنوان برده خرید و فروش شده یا برای سوء استفاده جنسی به باندهای فساد فروخته شده باشند.

دفتر روابط عمومی یوروپل، در تماس با خبرگزاری فرانسه، ارقام منتشر شده در روزنامه آبزرور انگلیس را در این خصوص تائید کرد و افزود، این رقم مربوط به 18 تا 24 ماه گذشته است.

برایان دونالد، مدیر دفتر اداره یوروپل گفت، ما با ناپدید شدن بیش از 10 هزار کودک مواجهیم که 5 هزار نفر آنها تنها در ایتالیا ناپدید شده اند. البته از همه این کودکان، استفاده های مجرمانه نمی شود. برخی ممکن است به اعضای خانواده شان تحویل شده باشند. در هر حال ما نمی دانیم آنها اکنون کجا هستند یا چه کاری می کنند یا با چه کسانی زندگی می کنند.

این مسئول یوروپل افزود: ما شواهدی داریم که در 18 ماه گذشته زیرساخت های تبهکارانه و مجرمانه برای سوء استفاده از جریان آوارگان ایجاد شده است. در آلمان و مجارستان زندان هایی وجود دارد که اکثر افراد زندانی در آنها با فعالیت های مجرمانه مربوط به بحران آوارگان ارتباط داشته اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار