ایوبی در جمع خبرنگاران:

دبیری حیدری برای سال آینده با شروط خاص/آنهایی که ته دلشان راضی نیست، نیت خود را عوض کنند

رئیس سازمان سینمایی در حاشیه بازدید از کاخ جشنواره فیلم فجر از احتمال دبیری سال آینده محمد حیدری گفت.

احتمال دبیری حیدری برای سال آینده با شروط خاص
به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی در حاشیه بازدید از کاخ جشنواره فیلم فجر با اشاره به حضور پرشور مردم در پردیس ملت و نظم و شور حال مثبت مردم در این دوره جشنواره گفت: این اتفاق نشان می دهد که باید یاد بگیریم کار را در دست اهلش بدهیم تا به سرانجام خوبی برسد. به همه کسانی که دوست داشتند که جشنواره فجر پرشور برگزار شود، تبریک میگوییم و امیدوارم آنهایی که ته دلشان دوست ندارند این جشن انقلاب به خوبی برگزار شود، نیت خود را عوض کنند.

وی با اشاره به اینکه محمد حیدری عنوان فردی جوان کار خود را تا به امروز به خوبی انجام داده گفت: حیدری از من جوانتر است و من از او انرژی میگیرم. کار فرهنگ و هنر سینما عشق علاقه و نوآوری می خواهد که هم در حیدری وجود دارد هم در رضاداد و همه کسانی که 33 دوره قبل را تا به امروز دست به دست کردند.

ایوبی ادامه داد: فرهنگ برای وصل کردن و همدلی است اما متاسفانه برخی افراد می خواهند این هدف را از فرهنگ دور کنند. باید توجه داشت سینما سفره ای است که مردم ایران پهن کرده‌اند. سفره‌ای که تمدن و فرهنگ ایرانی و انقلاب اسلامی در آن وجود دارد و باید زنده نگه داشته شود.

ایوبی اضافه کرد: اگر قرار است جشنواره‌ای پویا برگزار کنیم فرق نمی کند فیلم فیلمسازی بیاید یا نیاید. اگر قرار باشد همه فیلمها در جشنواره حضور پیدا کند این دیگر جشنواره نیست. چون جشنواره برنامه خاص خودش را دارد امیدوارم آنهایی که راه پیدا نکردند با اکران خوب و موفقیت در گیشه ها در شبکه نمایش خانگی به هدف های خود برسند.

ایوبی در خصوص انتصاب محمد حیدری به عنوان دبیر جشنواره فیلم فجر در دوره های بعدی گفت: حیدری اگر به همین وضع پیش رود حتما در دوره های بعد نیز دبیر خواهد بود و نظر من نسبت به او مثبت است.

وی در خصوص حمایت از انیمیشن هایی که امسال در جشنواره فجر حضور پیدا نکردند بیان کرد: دیده شدن این نیست که فقط در جشنواره فیلم فجر حضور پپیدا کنند اگر کمی صبر و حوصله کنند برای آنها برنامه داریم.

ایوبی در بخش پایانی صحبت های خود در خصوص اکران فیلمها تا ساعت دیر وقت عنوان کرد: این برنامه ریزی انجام شده و باید از ان پیروی کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار