اصفهان؛

ذوب آهن پرسپولس تراکتور رقبای قهرمانی

سرمربی استقلال گفت: ذوب آهن، پرسپولیس و حتی تراکتور که 10 امتیاز از ما فاصله دارد می توانند مارابه چالش بکشند

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، پرویز مظلومی در نشست خبری پس از بازی مقابل ذوب آهن اظهار داشت: این طور که من می خواستم بازی خوب از آب درنیامد، البته با توجه به دوری از بازی و تعطیلات، تیم شاداب نبود. این به دلیل بدنسازی هایی است که در تعطیلات انجام دادیم.

سرمربی استقلال گفت: می دانستیم اساس کار ذوب آهن روی ضد حملات است، ما ابتکار عمل را در دست گرفتیم و موقعیت های خوبی داشتیم اما با رشادت دروازه بان حریف گل نزدیم.

وی افزود: به هر حال ذوب آهن تیم خوبی است و انتظار می رود از تیم ما و ذوب آهن بازی بهتری ارائه شود.

مظلومی اضافه کرد: به گل محمدی تبریک می گویم و فکر می کنم بازی سختی در اصفهان داشتیم، اگر دو یا سه هفته دیگر این مسابقه برگزار می شد، کیفیت مسابقه بیشتر می شد. 
شرایط روحی روانی بازی های قبلی در روحیه امروز بچه ها تاثیر داشت. بچه ها تلاش خود را کردند و به آن ها تبریک می گویم.

سرمربی استقلال افزود: ما با شناختی که از ذوب آهن داشتیم نگذاشتیم اشتباهات بازی رفت ما تکرار شد. البته ضربات ذوبی ها ضربات آنچنانی نبود که گل بزنند چون رحمتی درون دروازه ما بود. ضمن اینکه ما هم موقعیت داشتیم و  من خودم در باره ضربه روزبه فکر کردم که توپش گل  شده است. 

وی درباره رقبای استقلال اذعان داشت: تمام تیم هایی که ما را تعقیب می کنند رقیب ما هستند اما ما سعی می کنیم صدرنشینی را تا آخر فصل حفظ کنیم. در نیم فصل دوم هر مسابقه ای یک فینال است.

مظلومی درباره کارت زرد مهدی رحمتی و سه اخطاره شدن وی و این که آیا عمدا این کارت گرفته شد که در بازی با استقلال اهواز وی بازی نکند،تصریح کرد: با مهدی رحمتی دروزن رختکن برخورد کردم که چرا کارت گرفتی، من به عنوان یک مربی بازی با استقلال اهواز را بازی ساده ای نمی بینم، رحمتی نیاز به استراحت داشت اما خودش اصرار داشت که بازی کند او مصدوم بود و همین مساله باعث می شد که در زدن ضربات تاخیر داشته باشد.

سرمربی استقلال در خاتمه درباره مشکلات مالی باشگاه به کاپ گفت: خوشبختانه باحمایت هیات مدیره و اسپانسر این مشکل برطرف شده و باید از آن ها تشکر کنیم.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.