نوری:

حق شکایت از مسئولان پرسپولیس برای ما محفوظ است

وکیل شرکت سازنده مستند باشگاه پرسپولیس از احتمال شکایت این شرکت از مسئولان باشگاه خبر داد.

حق شکایت از مسئولان پرسپولیس برای ما محفوظ است
نوری وکیل موسسه طرف قرارداد با باشگاه پرسپولیس برای ساخت مستند این باشگاه در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ابهامات پیش آمده و واکنش مسئولان پرسپولیس نسبت به مستند مذکور اظهار داشت: شرکت ما در یک اقدام فرهنگی و ارزشی در باب حمایت از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس در زمان مدیریت آقای رویانیان یک قرارداد خصوصی با باشگاه منعقد کرده است. این قرارداد بر پایه مواد 10 و 190 قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران امضا شده و ماده 10 عینا با صراحت بیان کرده که قراردادهای خصوصی بین طرفین در صورتی که خلاف نصّ صریح قانون نباشد نافد و جاری است.

متأسفانه اعضای فعلی هیأت مدیره پرسپولیس باب ناسازگاری گذاشتند و ما مطالبی را در رسانه ها دال بر اینکه این مستند مورد حمایت باشگاه نیست یا پیشکسوتان نباید در مراسم حضور پیدا کنند شنیدیم و خواندیم.

سوال ما اینجاست که آقایانی که درباره مجوز نداشتن شرکت ما اظهار نظر می کنند آیا خودشان قانونی هستند؟ آیا سرپرست باشگاه پرسپولیس وجاهت قانونی دارد؟ مسلما با این اظهارات حق شکایت علیه افرادی که به نشر اکاذیب و تشویق اذهان عمومی پرداختند برای شرکت ما محفوظ خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: نوری ، پرسپولیس ، مسئولان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.