مظلومی: کار سختی پیش رو داریم/ رحمتی، حیدری و کریمی را در اختیار نداریم

سرمربی استقلال تهران معتقد است: استقلال اهواز جوان و با انگیزه‌ای است و شاگردانش کار سختی مقابل این تیم دارند.

مظلومی: کار سختی پیش رو داریم/ رحمتی، حیدری و کریمی را در اختیار نداریم
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پرویز مظلومی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران دار کنفرانس خبری پیش از بازی با استقلال اهواز در جمع خبرنگاران چنین گفت: ابتدا سی‌و‌هفتمین سالگرد انقلاب اسلامی را تبریک می‌گویم بسیاری تصور می‌کنند که ما بازی ساده‌ای داریم مقابل استقلال اهواز خواهیم داشت اما این گونه نیست و تصور نمی‌کنم این بازی ساده باشد استقلال اهواز تیم جوان  و با انگیزه‌ای است  تیم ما آماده است و می‌خواهیم فوتبال زیبایی را ارائه دهیم هدف ما در این بازی پیروزی است و سعی می‌کنیم با کسب یک پیروزی صدر جدول را در اختیار داشته باشیم.

استقلال اهواز هم نام ماست و ما احترام خاصی برای این تیم قائل هستیم همچنین امیدوارم این بازی تماشاگر پسند باشد.

سرمربی استقلال تهران در خصوص شرایط نقل و انتقالات اظهار داشت: همواره بازی‌های نیم فصل دوم سخت تر از بازی‌های نیم فصل اول است و عملا هر بازی حکم فینال دارد ما به خاطر پرونده باز بازیکنان خارجی‌مان اجازه نمی‌دهم که بازیکنی جذب کنیم.  تلاش می‌کنیم بازیکن خوبی جذب کنیم بچه ها تلاش زیادی دارند و اگر هم موفق به جذب بازیکنی نشویم با  همین نفرات خودمان برای کسب نتایج خوب تلاش می‌کنیم.

وی در خصوص بازی با ذوب آهن اصفهان گفت: نیمه اول نمی‌پسندیدم و ذوب آهن بازی خوبی انجام داد ما شرایط سختی را در دوران بعد از بازی داشتیم و مسلما بازی برای ما سخت بود اما  از نتیجه راضی هستیم و توانستیم در اصفهان یک نتیجه مساوی بگیریم از تلاش بازیکنان راضی هستم و امیدوارم در آینده نیز موفق باشیم.

سرمربی استقلال تهران در انتها در خصوص محرومان و مصدومان تیمش عنوان کرد: خسرو حیدری و محسن کریمی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارم همچنین مهدی رحمتی به دلیل سه کارته بودن محروم است پس از بازی با ذوب آهن گفته شد که از رحمتی انتقاد کردم اما چنین چیزی نبوده و من از وی تشکر می‌کنم و امیدوارم طالب‌لو در مقابل استقلال اهواز عملکرد خوبی داشته باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مظلومی ، استقلال ، حیدری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار