اصفهان؛

47 سال پیش کنوانسیون رامسر در ایران منعقد شد

نماینده موقت سازمان ملل در ایران گفت : 47 سال پیش کنوانسیون رامسر در ایران منعقد شد و از دولت و سازمان حفاظت از محیط زیست ایران برای همکاری با سازمان ملل تشکر می کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از اصفهان، بالا سوبر امانیام مورالی نماینده موقت سازمان ملل در ایران در همایش روز جهانی تالاب ها که در هتل عباسی اصفهان، اظهار کرد: 47 سال پیش کنوانسیون رامسر در ایران منعقد شد و از دولت و سازمان محیط حفاظت از محیط زیست ایران برای همکاری با سازمان ملل تشکر می کنیم.

وی با بیان اینکه این وقایع پیش از نشست سوربن در رامسر شکل گرفت، افزود: همه ما برای انجام وظایف کاری خود در این کشور خدمت می کنیم اما آیا تاکنون فکر کرده ایم که این تالاب ها برای ما چه سودی دارند؟

نماینده موقت سازمان ملل در ایران با اشاره به اینکه این تالاب ها برای ما آب را تصفیه کرده و از سیل جلوگیری می کنند و این مسائل حفظ آنها را برای ما ضروری ساخته است، تصریح کرد: ما مطئن هستیم قوانین حمایتی بسیاری برای تالاب ها وجود دارد اما مهمتر از همه حس اهمیت داده به تالاب هاست .

وی با اشاره به درخواست دولت ابراز کرد: دو طرح مرتبط با مسائل تالاب ها در دست داریم واخیرا با همکاری دولت ژاپن برنامه جدیدی را برای احیای دریاچه ارومیه آغاز کرده ایم.

مورالی با بیان اینکه ما خوشحالیم که از طریق دولت ایران توانستیم سطح گسترده ای را درگیر فرایند مدیریت تالاب های ایران کنیم، اشاره کرد: من مایلم مراتب قدر دانی خود از دولت برای همکاری از این مهمترین اکوسیستم های جهان اعلام کنم و از استاندار اصفهان برای امضای توافق نامه همکاری که امروز انجام می شود قدر دانی کنم.  

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.