نقوی حسینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

برخوردهای تند با شورای نگهبان برای بدخواهان انقلاب خوراک مهیّا می‌کند

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: برخوردهای تند با شورای نگهبان چیزی جز خوراک مهیّا کردن برای رسانه‌های ضد انقلاب نیست.

افسانهسیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهارداشت: مشارکت مردم در انتخابات یکی از ترازهای سنجش پایداری نظام‌ها در جهان است و شاخص برجسته نظام جمهوری اسلامی هم حضور حداکثری مردم در تمام دوره‌های انتخابات است.

وی در ادامه افزود: دشمنان در همه دوره های برگزاری انتخابات در کشور ما و همچنین در این دوره انتخابات را زیر نظر دارند و می‌خواهند بدانند پس از این همه تهدید، تحریم و فشار، آیا ملت ما هنوز پای نظام، آرمان‌های شهدا و نظام ایستاده‌اند یا نه لذا 7 اسفند صرفا یک انتخابات نیست بلکه یک میدان مانور قدرت ملی برای ملت ماست.

نقوی حسینی با بیان اینکه همه جریان‌ها و گروه‌های سیاسی باید به قانون تمکین کنند، اضافه کرد: خط قرمز رفتار سیاسی، قانون است بنابراین اگر همه در چارچوب قانون حرکت کنند اختلافی پیش نمی آید.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره رد و یا عدم احراز صلاحیت‌ها توسط شورای نگهبان گفت: در این رابطه قانون اساسی مسیر حرکت را مشخص کرده و بر اساس همین قانون، نگاه شورای نگهبان جریانی و جناحی نیست.

وی ادامه داد: برخوردهای تند با یک نهاد قانونی که مسئولیت حفظ اسلامیت و جمهوریت نظام را به عهده دارد ، درست نیست چراکه این برخوردها برای رسانه‌های ضد انقلاب و بخواهان جمهوری اسلامی ایران خوراک مهیا می کند.

نقوی حسینی گفت: قانون راه اعتراض به موضوع صلاحیتها را مشخص کرده پس بهتر است به جای این نوع برخوردها همه به قانون تمکین کنیم چرا که رد صلاحیت افراد  براساس تمایلات شخصی انجام نمی‌شود.

نماینده مردم ورامین در مجلس با بیان اینکه اگر به قانون عمل کنیم اختلاف بوجود نمی‌آید، تصریح کرد: ما امروز بیش از هر چیز به وحدت نیاز داریم چرا که دشمنان مثل همیشه در این  انتخابات هم ساکت نمی‌نشینند لذا امیدواریم با هوشیاری همه سیاسیون و مردم در 7 اسفند حماسه‌ دیگری پدید بیاید و به جشن ملی دیگری تبدیل شود.

انتهای پیام/


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار