بذرپاش در همایش «گفتمان عزت ملی»:

برخی حاضر نیستند یک جمله امام(ره) را در نفی استکبار تکرار کنند

عضو هیئت رئیسه مجلس نهم گفت: عده‌ای حاضر نیستند یک جمله امام(ره) را در نفی استکبار تکرار کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مهرداد بذرپاش در همایش "گفتمان عزت ملی" با بیان اینکه اگر امام خمینی مصادره‌شدنی بود این کار باید توسط اهلش رخ دهد اظهارداشت: ایشان مخالف دو قطبی کردن جامعه بودند اما متاسفانه تلاش برای دو قطبی کردن‌ نظام توسط برخی از افراد در حال تکرار است.

بذرپاش با بیان اینکه موضوع هسته‌ای مصداق دو قطبی کردن جامعه است، گفت: برخی این نکته را جا انداخته‌اند که مشکلات اقتصادی به دلیل هسته‌ای بودن ماست در واقع  آنها متصورند که اقتصاد از فعالیت هسته‌ای جدا شده در حالی که مسئله هسته‌ای ما تقریبا به اتمام رسیده است.

وی ادامه داد: میدان دوقطبی کردن نظام عبارت است از آرمان خواهی و اقتصاد، یعنی به مردم وعده حل مشکلات اقتصادی را می‌دهند و در بخش دیگر از آرمان‌های امام(ره) سخن می‌گویند.

بذرپاش تصریح کرد: دموکرات‌ها در امریکا یک سیاستی دارند به نام سیاست قدرت هوشمند، یعنی با تبلیغات کشورهای مقابل خود را به سمت دوقطبی کردن می‌برند و تحریم می‌کنند تا یکی از دو قطب توسط مردم انتخاب شود تمامی تحریم هایی که انجام شد به دلیل این مقصود بوده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس نهم با بیان اینکه غرب موضوع هسته‌ای را برداشته و موضوع منطقه را جای گذاری کرده است، اظهار داشت: پازل دو قطبی همان است که دشمنان به جای هسته‌ای موضوع منطقه را دستاویز قرار می‌دهند چرا که آنها می‌خواهند بگویند که مشکلات اقتصادی به خاطر ماجراجویی در منطقه است.

عضو هیئت رئیسه مجلس نهم با بیان اینکه باید پروژه نفوذ دشمن را خنثی کنیم، اظهار داشت: بهره گیری از منویات رهبر انقلاب در مقابله با نفوذ لازم و ضروری است چرا که متاسفانه این پروژه در حال شکل گیری است لذا باید با آن مقابله کنیم.

وی با بیان اینکه عده‌ای حاضر به تکرار یک جمله از امام(ره) در نفی استکبار نیستند، گفت: آنها می‌خواهند از جایگاه امام(ه) در صحنه انتخابات سوءاستفاده کنند اما باید از آنان سوال شود شما که عکس یادگاری گرفتن با فلان مسئول خارجی برایتان مهم است آیا سخنان حضرت امام را هم بیان می‌کنید؟

بذرپاش با بیان اینکه امامی که آنها از آن صحبت می‌کنند امام نیست، گفت: برخی شبیه استخوان گیرکرده در گلو هستند لذا باید شاخص اصلی انقلاب برای آنها تبیین شود.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم با بیان اینکه رهبری در مکتب امام(ره) تعریف و تربیت شده اند، افزود: رهبر معظم انقلاب بسیار مظلوم بوده و سال‌ها بعد اقدامات شان مشخص خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز عده‌ای می‌گویند نباید انقلاب می‌شد زیرا مشکلات زمان محمدرضا پهلوی هنوز وجود دارد، گفت: این استدلال کاملا اشتباه است، درست است که اقتصاد مشکل دارد اما دلیل این مشکل نفوذ نکردن اندیشه امام (ره) در عرصه مدیریت اقتصاد بوده است.

بذرپاش تصریح کرد: حدود 27 سال اقتصاد در دست تفکر کارگزاران بود، ولی چه اتفاقی افتاد؟ افرادی الان مدعی هستند ولی 27 سال تمامی پست‌ها و رانت‌ها برای آنها بوده است حتی در دولت احمدی‌نژاد نیز بسیاری از پست‌ها را همین تفکر در دست داشتند ولی بازهم طلبکار انقلابیون هستند. فکر می‌کنید افرادی مانند خاوری از کجا آمدند؟ خاوری در زمان دولت اصلاحات مدیرعامل بانک سپه بود که در سال ۸۴ به دفاع از آیت الله هاشمی برخاست.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار