بهره‌برداری از زمین چمن مصنوعی شهر قدس با 15 میلیارد ریال اعتبار

عضو شورای اسلامی شهر قدس گفت: زمین چمن مصنوعی این منطقه با 15 میلیارد ریال اعتبار و در محدوده‌ای به مسافت 12 هزار و 500 متر مربع (شامل محوطه و چمن) در آستانه بهره‌برداری قرار دارد.

بهره‌برداری از زمین چمن مصنوعی شهر قدس با 15 میلیارد ریال اعتبار
منصور حیدری عضو شورای اسلامی شهر قدس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به نقش مؤثر و سازنده زیرساخت‌های ورزشی در ارتقای سطح سلامت و نشاط اجتماعی، اظهار کرد: در همین ارتباط مدیریت شهری قدس همواره تلاش می کند در هر حد بضاعت و توان خویش برای بهبود و توسعه امکانات ورزشی اقدامات لازم را لحاظ کند.

وی افزود: پروژه زمین چمن مصنوعی شهر قدس از نمونه طرح‌هایی به شمار می‌رود که عملیات احداث آن در بهار سال جاری به صورت رسمی کلید خورد.

حیدری در تشریح مختصات این پروژه عنوان کرد: طول و عرض زمین به ترتیب 105 و 71 متر تعریف شده و مساحت آن نیز با احتساب محوطه و چمن به 12 هزار و 500 متر مربع می‌رسد.

عضو شورای اسلامی شهر قدس گفت: خاکبرداری، خاکریزی، زیرسازی با اساس بتچمنن‌ریزی کف، جدول‌گذاری پیاده‌روسازی، فنس‌کشی و تهیه و نصب چمن از نمونه اقداماتی به شمار می رود که برای تکمیل و راه‌اندازی این پروژه عملیاتی شد.

وی یادآدور شد: پروژه مذکور در بازه زمانی 9 ماهه و با تزریق اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال به اتمام رسید که در آینده‌ای نزدیک با حضور جمعی از مسئولان افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار