نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب افتتاح شد

از امروز 12 بهمن‌ماه نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در مدارس متوسطه کشور شروع به فعالیت کرد.

علامتی، دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: چهارمین دوره از نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب با هدف انتقال مفاهیم ناب اسلامی و تقویت روحیه انقلابی دانش‌آموزان در بیش از 3500 مدرسه متوسطه دوم تا 22 بهمن برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: این نمایشگاه‌ها در 3 بخش اصلی در حال برگزاری است که بخش اول با نام دیروز ما، به بررسی کارنامه پهلوی و شخصیت امام خمینی (ره) و نقش دانش‌آموزان در پیروزی انقلاب اختصاص یافته است.

علامتی خاطرنشان کرد: بخش دوم، امروز ما، نام دارد که به بررسی استکبار و شخصیت آیت‌الله خامنه‌ای و نقش دانش‌آموزان در دستاوردهای انقلاب اسلامی و بخش سوم، بخش فردای ماست که به موضوعات مهدویت و تشکیل تمدن نوین اسلامی معطوف شده است.

دبیر کل اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان گفت: در مدارس دخترانه پویش دانش‌آموزی، ریسمانی برای آسمان در حال برگزاری است که دختران دانش‌آموز البسه‌های زمستانی را برای مدافعان حرم می‌بافند و برای آنان ارسال می‌کنند.

وی تصریح کرد: در مدارس کشور اکران فیلم‌های جشنواره فیلم عمار در حال برگزاری است.

 این مقام مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: دانش‌آموزانی که می‌خواهند در نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب ثبت‌نام کنند می‌توانند با مراجعه به سایت www.madreseyeenghelab.com به صورت گروهی در این نمایشگاه شرکت کنند.

علامتی در پایان خاطرنشان کرد: داوری‌ها در بخش استانی و ملی انجام می‌گیرد و در شهریور ماه سال آینده از نفرات برتر تجلیل به عمل خواهد آمد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار