همزمان با دهه فجر صورت می‌گیرد

افتتاح 20 پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی در حاشیه شهر/ بیش از 300 کلاس درس به مدارس تهران افزوده می شود

مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران گفت: همزمان با دهه مبارک فجر 30 پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی در استان تهران افتتاح می شود که از میان آنها 20 پروژه در شهرستان های استان تهران قرار دارند.

داریوش ورناصری مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران در گفتگو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، افزود: از 300 کلاس درس در قالب 30 پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی در ایام دهه مبارک فجر بهره برداری می شود.

وی اظهار داشت: از مجموع این پروژه ها 10 پروژه در پایتخت و 20 پروژه دیگر در شهرستان های استان تهران از جمله ملارد، قرچک،‌ جواد آباد و فیروزکوه قرار دارند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران افزود: این پروژه های آموزشی آماده پذیرش دانش آموزان هستند و گنجایش پوشش بیش از 9000 دانش آموز را دارند.

ورناصری همچنین با اشاره به بهره برداری از یک مدرسه 37 کلاسه به عنوان یک پروژه شاخص مشارکتی که در شهر تهران افتتاح می شود، اظهار داشت: این پروژه دارای 5 هزار مترمربع زیربناست و هزینه ای بالغ بر 5 میلیارد تومان برای ساخت آن صورت گرفته است.

ورناصری تصریح کرد: افتتاح این پروژه ها در استان تهران به کاهش مدارس دو نوبته و البته تراکم دانش آموزان در کلاس های درس کمک شایانی می کند.


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار