افزایش اعتبارات پرورشی آموزش و پرورش در سال 95

معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش گفت: امیدواریم براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته شاهد افزایش اعتبار در آموزش و پرورش به خصوص در قسمت توسعه اردوگاه‌ها، علوم تربیتی و فعالیت دانش‌آموزی باشیم.

حمیدرضا کفاش معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: امیدواریم در سال آینده شاهد افزایش اعتبار در بخش پرورشی آموزش و پرورش باشیم که بتوانیم در بخش‌های توسعه اردوگاه‌ها و علوم تربیتی و فعالیت‌های دانش‌آموزی رشد داشته باشیم و وضعیت ما نسبت به سال 94 بهتر شود که نشاط دانش‌آموزان در حوزه‌های هنری، فرهنگی و اجتماعی نسبت به قبل بیشتر شود.

وی در پاسخ به این سؤال که نگاه دولت نسبت به افزایش اعتبار آموزش و پرورش چیست، گفت: هیئت دولت نگاه و عنایت ویژه‌ای نسبت به وزارت آموزش و پرورش دارد و همچنین نمایندگان در مجلس شورای اسلامی عنایت ویژه‌ای به امر آموزش و پرورش در کشور دارند.

وی با اشاره به برنامه‌های آموزش و پرورش در دهه فجر تصریح کرد: در بیش از 105 هزار مدرسه در سراسر کشور برنامه‌های دهه فجر در حال برگزاری است که خوشبختانه شور و شعف زیادی را در بین دانش‌آموزان برقرار کرده است.

کفاش در ادامه بیان داشت: 22 بهمن امسال گروه‌های سرود 1357 نفره در شهرستان‌های مراکز استان‌ها و در تهران گروه سرود 22 هزار نفره در میدان‌ آزادی برنامه اجرا خواهند کرد.

معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش افزود: دانش‌آموزان در مراسم غبارروبی و تجدید پیمان با شهدای گرانقدر انقلاب به صورت منسجم حضور پیدا خواهند کرد.

کفاش با اشاره به نمایشگاه مدرسه انقلاب گفت: یکی از فعالیت‌های خوبی که در مدارس متوسطه کشور در حال برگزاری است، افتتاح نمایشگاه مدرسه انقلاب است که در ایام دهه فجر دانش‌آموزان نمایشگاه‌هایی تشکیل می‌دهند که سایر دانش‌آموزان و اولیا از این نمایشگاه‌ها دیدن می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: بناست از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان در مدارس و مناطق آموزش و پرورش تقدیر به عمل بیاید و تأکید شده است که از شخصیت‌های بزرگ و پیشکسوتان انقلاب اسلامی در مدارس دعوت به عمل آید و به تناسب سن دانش‌آموزان خاطرات آن دوران را بازگو کنند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار