شهرکرد؛

بهترین راه مقابله با جنگ اقتصادی دشمن، اقتصاد مقاومتی است

جانشین مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت:‌ بهترین روش مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان علیه انقلاب اسلامی، اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از شهرکرد؛ عباس مطهری در همایش اقتصاد مقاومتی شهرستان کیار در شلمزار، تکیه بر توان ملت، خودباوری و اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی را مهم ترین عامل استقلال برشمرد.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی به دنبال اجرا کردن کلیشه های مدیریتی خود با ابزارهایی مانند بانک جهانی و ... برای استعمار و استثمار کشورهاست، گفت: سیاست نه شرقی و نه غربی امام خمینی (ره)، عامل استقلال جمهوری اسلامی ایران بود.

مطهری، با تأکید بر ضرورت تعیین مصادیق اقتصاد مقاومتی در اقشار و اصناف مختلف بسیج با توجه به مسایل بومی و منطقه ای، برگزاری جلسات هم فکری و هم اندیشی در این زمینه را لازم دانست.

جانشین مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور، با اشاره به ظرفیت بالای بسیج در کمک به اجرا و نهادینه سازی اقتصاد مقاومتی در جامعه، خواستار بکارگیری این توانمندی از سوی مسئولان شد.

وی تأکید کرد: بسیج که نهادی مردمی و برخاسته از بطن ملت، مدافع انقلاب و اسلام است، باید در این راه پیشرو و پیش‏قدم باشد و این گفتمان را در جامعه ترویج و تبیین کند.

همایش اقتصاد مقاومتی با حضور جمع کثیری از  فرهنگیان بسیجی شهرستان کیار، در مدرسه نمونه فرزانگان شهر شلمزار برگزار شد.

شهرستان کیار، با 56 هزار نفر جمعیت، از شهرستان های 9 گانه استان چهارمحال و بختیاری می باشد که مرکز آن (شهر شلمزار) در فاصله 40 کیلومتری شهرکرد (مرکز استان) قرار دارد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.