شهرکرد؛

اجرای 4 هزار ویژه برنامه ایام الله دهه فجر در چهارمحال و بختیاری

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، 4 هزار ویژه برنامه در سراسر استان چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مسئول ستاد دهه فجر چهارمحال و بختیاری، در نشست خبری برنامه های دهه فجر گفت: در راستای گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، 4 هزار ویژه برنامه با شعار «تداوم اقتدار و عزت انقلاب اسلامی در پرتو ولایتمداری، همدلی و همزبانی دولت و ملت» و با رویکرد مردمی و شادی آفرینی، در سراسر این استان اجرا می شود.

علی گرجی افزود: از این تعداد، 570 برنامه محوری از سوی یک هزار و 334 ستاد دهه فجر در شهرستان های 9 گانه استان اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: برنامه های ایام الله دهه فجر در این  استان، با نواخته شدن رنگ انقلاب اسلامی و رژه موتوری از فرودگاه شهرکرد تا فرهنگسرای این شهر در 12 بهمن آغاز می شود.

گرجی، آیین بزرگداشت سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی با سخنرانی حسین مظفر نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، در فرهنگسرای شهرکرد را از دیگر برنامه های ستاد دهه فجر استان دانست و گفت: همزمان با 12 بهمن، 347 ویژه برنامه در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود که مانور موتوری همزمان در 400 نقطه استان، اجرای نمایش، سرود 57 نفری دانش آموزان و جشن های مردمی از مهمترین آن هاست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برپایی 173 برنامه میهمانی لاله ها و عطرافشانی و گلباران گلزارهای مطهر شهداء در 15 بهمن، بزرگداشت 20 بهمن سالروز بیعت مردم استان با امام خمینی (ره)، برگزاری جشن های مردمی، راهپیمایی باشکوه یوم الله 22 بهمن در 117 نقطه استان، اجرای سرود 1357 نفری دانش آموزان در 22 بهمن در میدان امامزادگان دو معصوم(س) شهرکرد مرکز استان، اجرای سرود 313 نفری در مراکز شهرستان ها و سرود 57 نفری در57 نقطه استان، اجرای نمایش و نورافشانی شب 22 بهمن، از مهمترین برنامه های دهه فجر امسال در این استان است.

وی یادآور شد: تشریح و آشناسازی نسل جوان و نوجوان با دستاوردها و خدمات 37 ساله انقلاب اسلامی، بصیرت افزایی با تبیین و تعمیق ارزش ها، آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی ضمن بهره گیری از آمیزه های هنری، نوآوری و ابتکار، جلب مشارکت جوانان در برنامه ها، آشناسازی نوجوانان و جوانان با اصول و ارزش ها و همراه نمودن آنها با جریان انقلاب اسلامی، و تقویت و تعمیق هویت اسلامی، امیدآفرینی، دشمن شناسی، همدلی و همزبانی، خودباوری، و تبیین مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی، از اهداف برنامه های گرامیداشت دهه فجر در چهارمحال و بختیاری است.

گرجی گفت: سلسله مباحث و نشست های «نهضت تببین مبانی انقلاب اسلامی» نیز با حضور حجت الاسلام لونی در شهرکرد و مراکز شهرستان ها و شهرهای سراسر استان در دهه فجر امسال برگزار می شود.

به گفته وی؛ 27 کمیته تخصصی تدوین و اجرای برنامه های دهه فجر در این استان را بر عهده دارند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.