شهرکرد؛

اجرای 120 ویژه برنامه دهه فجر در شهرستان کیار

افزون بر 120 ویژه برنامه گرامیداشت دهه فجر در شهرستان کیار اجرا می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کیار با بیان این مطلب گفت: برگزاری جشن انقلاب در سراسر شهرستان، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، مانور خودرویی، نشست های سیاسی با موضوع امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی، همایش هایی با موضوع سبک زندگی اسلامی، دیدار مسئولین و فرماندهان بسیج با ائمه جمعه، برپایی نمایشگاه عکس دهه فجر، حضور بسیجیان در برنامه بصیرت افزایی نمازجمعه، برگزاری نشست‌های عاشقان ولایت و منتظران موعود، و برنامه میقات صالحین از جمله این برنامه ها در گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

سرگرد پاسدار حسن بهرامی افزود: پیاده روی عمومی، کوهنوردی و کوهپیمایی، مسابقات ورزشی مانند طناب کشی، فوتسال، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس و ... از دیگر برنامه های ویژه گرامیداشت دهه فجر در شهرستان کیار است.

وی اضافه کرد: این برنامه ها به صورت مردمی، با همکاری اقشار بسیج مانند دانش آموزی برگزار می شود.

بهرامی همچنین از برگزاری جشن بزرگ انقلاب در 21 بهمن در سالن اجتماعات شهر شلمزار خبر داد.

وی با دعوت از آحاد مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، این مراسم را جلوه ای از اقتدار ملت بزرگ ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد.

شهرستان کیار، با 56 هزار نفر جمعیت، از شهرستان های 9 گانه استان چهارمحال و بختیاری می باشد که مرکز آن (شهر شلمزار) در فاصله 40 کیلومتری شهرکرد (مرکز استان) قرار دارد.


انتهای پیام/ع

برچسب ها: دهه فجر ، شهرکرد ، کیار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.