بدون پلی استور اپلیکیشن‌ها را دانلود کنید

گوگل این امکان را به شما خواهد داد که اپلیکیشن‌ها را مستقیما با جست‌وجو از طریق اندروید تلفن همراه خود و بدون استفاده از ‌پلی‌استور دانلود کنید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گوگل در حال تحقیقی است تا از طریق پیاده سازی یک طرح کاربران برای اولین بار بتوانند از طریق اندروید، اپلیکیشن ها را بدون استفاده از پلی استور مستقیما دانلود کنند.

با این ویژگی درست مثل پلی‌استور، یک پنجره تایید همراه دکمه نصب ظاهر می‌شود؛ البته ظاهرا شرایط برای برخی از افراد به گونه‌ای است که تنها با جست‌وجو از اپلیکیشن گوگل این ویژگی برایشان کار می‌کند و نه زمانی که از مرورگر کروم استفاده ‌می‌کنند.

بدون پلی استور  اپلیکیشن‌ها را دانلود کنید

در حال حاضر و تا پیش از این، لینک‌های پل‌استور برای کاربران اندرویدی و لینک‌های اپ‌استور برای کاربران آیفونی با نتایج جست‌وجوی گوگل نمایش داده می‌شد و کاربران را برای نصب اپلیکیشن هدایت می‌کرد و این اولین بار است که کاربران قادر خواهند بود یک اپلیکیشن را بدون فروشگاه‌های موبایلی (اپ‌استور یا پلی‌استور) دانلود و نصب کنند.

البته اندروید اعلام کرده است که این خصوصیت برای همه‌ی اپلیکیشن‌ها قابل دسترسی نیست و انتظار می‌رود به آرامی گسترش یابد. هرچند اندروید حدودا ماه گذشته گزارش‌هایی از این خصوصیت را ارائه کرده بود که البته تنها اخیرا شروع به کار کرده است.


سال گذشته، گوگل برای اپلیکیشن‌های سیستم عامل ios، شاخص اپلیکیشنی را معرفی کرده بود که به کاربران آیپاد، آیفون و آیپدتاچ محتوای اپلیکیشن‌های موبایلی را مستقیم و از جست‌وجوی گوگل نشان می‌داد. البته هنوز مشخص نیست که گوگل بتواند این ویژگی (دانلود مستقیم اپلیکیشن‌ها) را برای کاربرانی که از اپ‌استور اپل استفاده می‌کنند هم به کار برد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار