مستقیما از گوگل دانلود کنید

گوگل بجای اینکه کاربران برای داشتن یک نرم افزار وارد گوگل پلی شوند و آن را دانلود کنند؛ نصب مستقیم آن را در زیر کادر جستجوگر خود قرار داده است.

به گزارش  دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هنگامی که شما در گوگل به جستجوی یک اپلیکیشن می‌پردازید چقدر آسان خواهد شد که در همان بالای صفحه بتوانید به صورت مستقیم به گوگل پلی رفته و این اپلیکیشن را دریافت کنید.

اما گوگل به این قانع نیست و قصد دارد تا کار را از این هم برای کاربران خودش آسان تر کند.

مستقیما از گوگل دانلود کنید

مانتین ویو یک ویژگی جدیدی را در اختیار کاربران قرار داده که به وسیله آن قادر به نصب اپلیکیشن‌ها به صورت مستقیم از طریق جستجوگر گوگل خواهید بود. به عنوان مثال اگر شما عبارت Telegram andoid app را در جستجوگر خود تایپ کنید، پس از جستجو کافیست تا بر روی گزینه install موجود در زیر باکس جستجو کلیک کرده تا به صورت مستقیم و بدون جابه جایی به اپلیکیشن گوگل پلی، برنامه تلگرام را دریافت نمایید.

مستقیما از گوگل دانلود کنید

برخی از کاربران اندرویدی نزدیک به یک ماه است که قادر به استفاده از این ویژگی هستند، اما در حال حاضر این قابلیت در اختیار همگان نیست. اگر می‌خواهید امتحان کنید که آیا این ویژگی در اختیار شما خواهد بود یا خیر، باید بدانید که به نظر می‌رسد که این ویژگی برای مرورگر کروم در نظر گرفته نشده و باید از طریق خود اپلیکیشن گوگل به طور مستقیم اقدام به جستجوی برنامه مورد نظر کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۴
سﻻم .خسته نباشید مرسی از این سایت خوبتون
آخرین اخبار