فارس؛

دستگیری ۵ نفر اراذل و اوباش در مرودشت

طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان «مرودشت» با هدف افزایش احساس امنیت در بین شهروندان توسط پلیس به صورت مستمر اجرا و با مخلان نظم و امنیت در چارچوب قانون برخورد می‌شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با اشاره به اینکه هدف از اجرای این گونه طرح‌ها، افزایش احساس امنیت در بین مردم است، گفت: در همین راستا ماموران پلیس امنیت عمومی، با هماهنگی مراجع قضایی تعداد ۵ نفر اراذل و اوباش را در یکی از محله‌های شهرستان مرودشت دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی دادند. 

سرهنگ «دلاور القاصی مهر» ادامه داد: این ۵ نفر از اراذل و اوباش شناسنامه دار سطح شهرستان بودند، که رفتار و حرکات آنان به طور مستمر توسط پلیس امنیت عمومی رصد و کنترل می‌شد. 

 وی تصریح کرد: با توجه به بررسی‌های می‌دانی و گزارشات مردمی، این افراد مجددا «اعمال مجرمانه خود را از سرگرفته بودند، که با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت افزود: درگیری، ایراد ضرب و شتم، ایجاد مزاحمت، قمه کشی و عربده کشی، از جمله اقدامات مجرمانه‌ای است که در سوابق کیفری این اراذل و اوباش موجود است. 

سرهنگ القاصی مهر به شهروندان تاکید کرد: که انتظامی شهرستان با اقتدار کامل با افرادی که بخواهند با هنجار شکنی و اعمال مجرمانه آسایش و آرامش سایر شهروندان را به مخاطره بیندازند به شدت و برابر قانون برخورد خواهد.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: دستگیری ، اراذل ، مرودشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.