شیراز؛

دستگیری 20نفر اراذل و اوباش در شيراز

رئيس پليس امنيت عمومي استان فارس از دستگيري 20 نفر اراذل و اوباش در شهرستان شيراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ «علی ذوالقدری» گفت: در راستای طرح پاکسازی مناطق آلوده و مقابله با اراذل و اوباش در نقاط آلوده شهرستان «شیراز»، ‌چند محله جرم خیز در این شهرستان که در آن مکان‌ها تعدادی افراد ارذل و اوباش اقدام به مزاحمت برای شهروندان می‌کردند، شناسایی شد. 

وی ادامه داد: پس از شناسایی این افراد چند تیم از اداره عملیات پلیس امنیت عمومی استان ضمن هماهنگی با مقام قضایی برای دستگیری آن‌ها وارد عمل شدند. 

رئیس پلیس امنیت عمومی استان فارس افزود: در این طرح که در محله‌های «کوزه‌گری»، «دهپیاله»، خیابان «کوچ»، خیابان «نهضت»، شهرک «بهار» اجرا شد، ضمن پاکسازی این مکان‌ها تعداد ۲۰ نفر اراذل و اوباش که از قبل با اقدامات اطلاعاتی شناسایی شده بودند دستگیر شدند. 
سرهنگ «ذوالقدری» با اشاره به معرفی مته‌مان به مقام قضایی گفت: کشف مقادیری موادمخدر، توقیف چهار دستگاه موتورسیکلت، دو دستگاه خودرو سواری «پژو» و «سمند»، از دیگر نتایج اجرای این طرح در محله‌های جرم خیز شهر «شیراز» بود. 

وی با بیان اینکه اجرای این طرح باعث خوشنودی و ابراز رضایت ساکنین این محله‌ها از عملکرد پلیس شده است، ‌خاطرنشان کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت این طرح‌ها در کلان شهر «شیراز» و سایر شهرستان‌های استان به صورت مستمر اجرا خواهد شد. 

رئیس پلیس امنیت عمومی استان فارس گفت: پلیس به کسانی که قصد ایجاد مزاحمت برای مردم را دارند و یا درصد ایجاد اخلال در نظم عمومی و یا بر هم زدن نظم، امنیت، آسایش و آرامش شهروندان هستند، ‌ اجازه عرض اندام نخواهد داد و پس از دستگیری این افراد را به مراجع قضایی معرفی می‌کند. 

انتهای پیام/ف

برچسب ها: دستگیری ، اراذل ، اوباش ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.