مازندران؛

دستگیری گردن کلفتان فضای مجازی

باند اراذل و اوباش فضای مجازی در شهرهای آمل و نور شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری گردن کلفتان فضای مجازیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ سردار جعفری نسب صبح امروز در نشست خبری با بیان اینکه پلیس اجازه گردن کلفتی به اراذل و اوباش نمی دهد اظهار داشت: افرادی از این باند ها  نیز از مازندران متواری شدند که پلیس همه نیروهای خود را برای دستگیری آنها به کار گرفته است.

رئیس پلیس مازندران گفت: جنگ رسانه‌ای برای مقابله با اوباش و اراذل در مازندران را دوباره از سرمی‌گیریم تا استان برای وجود این افراد سابقه دار ناامن شود.

سردار جعفری نسب با تأکید بر فضاسازی بیشتر رسانه‌ها در حوزه شاخص‌های امنیتی مازندران افزود: برخورد با اراذل و اوباش با همکاری فعالان رسانه ای تشدید می‌شود.

عضو شورای تامین مازندران با اشاره به اینکه رسانه‌های مازندران در تقویت امنیت در جامعه اثرگذار هستند افزود: برخی  اراذل و اوباش در فضای سایبری حالت موعظه‌گر به خود می گیرند ولی مردم و رسانه‌ها در مقابل توطئه آنان باید هوشیار باشند.

جعفری نسب با بیان اینکه اراذل و اوباش در مازندران جایی برای زندگی کردن ندارند، تصریح کرد: هیچ رافت اسلامی منبعد با این گستاخان در جامعه نخواهیم داشت.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.