اصفهان؛

18 کیلومتر از باند دوم محور بادرود به کاشان آماده بهره برداری است

با توجه به تردد بسیار بالای وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین از مسیر بادرود به کاشان و برای جلوگیری از وقوع تصادفات رخ به رخ احداث باند دوم این مسیر در حال تکمیل است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حمیدرضا امیرخانی مدیرساخت وتوسعه راههای اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان با حضور در محور بادرود کاشان اظهار کرد: طول کل این مسیر 60 کیلومتر است که بخشی به همت اداره کل راه وشهرسازی استان و بخشی در اختیار شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل ونقل کشور است.

وی تصریح کرد: احداث باند دوم بادرود به کاشان به طول 20 کیلومتردردست اقدام بوده که 81 کیلومتر آن آماده بهره برداری و 2 کیلومتر باقیمانده آماده آسفالت است.

امیرخانی با اشاره به تردد بسیار بالای وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین از این مسیر و برای جلوگیری از وقوع تصادفات رخ به رخ احداث باند دوم را ضروری دانست و افزود: محور بادرود به کاشان به دلیل محور ارتباطی شمال - جنوب و ارتباط میان شهرهای کاشان و اردستان از اهمیت بالایی برخوردار است که احداث باند دوم درآن ضرورت پیدا می کند.

اسماعیل رهنما کارشناس طرح وناظر این پروژه با اشاره به مشخصات فنی پروژه اظهار داشت: قطعه دوم به طول 10 کیلومتر با حجم خاکبرداری در این محور 46 هزار و 581 متر مکعب و حجم خاکبرداری 187هزار مترمکعب است که با احداث 21 پل آبرو و 16 هزار تن آسفالت دولایه، تاکنون 110میلیارد ریال در آن هزینه شده است .

وی میزان اعتبار لازم برای آماده بودن 2 کیلومتر باقیمانده را 10میلیارد ریال عنوان کرد. 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.