کرمان؛

افتتاح 14 پروژه زير بنائي كشاورزي در کرمان

مدیرجهاد كشاورزي شهرستان کرمان گفت: به میمنت ايام ا...دهه مبارك فجر 14 پروژه با اعتبار بيش از 126 ميليارد ريال در اين شهرستان به بهره برداري مي رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از کرمان و به نقل از  روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان،بيژن افضلی افزود: اين پروژه ها شامل 3 واحد پرورش مرغ گوشتی در مناطق چترود و راین می باشد که ظرفیت تولید گوشت مرغ 85000 قطعه افزایش خواهد یافت که این طرح ها با اعتباری معادل 25 میلیارد ریال احداث و راه اندازی شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به کاهش منابع آبی و افت سطح ایستابی، گسترش سیستم های آبیاری تحت فشار در منطقه یک ضرورت غیر قابل اجتناب می باشد که در این راستا 2 پروژه آبیاری تحت فشار در مناطق راین و کاظم آباد كه عمليات اجرائي آنها به پايان رسيده مورد بهره برداري قرار مي گيرد.

افضلی با تاکید بر گسترش صنایع تبدیلی و تکمیلی افزود: در این راستا 9 پروژهشامل بسته بندی خرما و تولید سرکه ، بسته بندی پودرهای خوراکی، تولید کره پسته و کره بادام ، روغن کشی از دانه های روغنی، فرآوری پسته و تولید مغز، تولید شیرینی از خرما، بسته بندی­گوشت، سورتینگ میوه و سردخانه 500تنی به پايان رسيده كه این طرح ها باهزينه كرد اعتباری معادل 84میلیارد ریال احداث شده است.

انتهای پیام/ع
برچسب ها: افتتاح ، کشاورزی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.