کرمان؛

پرداخت به‌موقع عوارض گامی موثر در راستای پیش‌بُرد اهداف مدیریت شهری

شهردار منطقه چهار کرمان پرداخت به‌موقع عوارض نوسازی و خدمات شهری را گامی موثر در راستای پیش‌بُرد اهداف مدیریت شهری عنوان کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،مهندس علی نیک‌طبع در نشست با مدیر دفتر مشارکت‌های مردمی شهرداری و شهرداران محله منطقه چهار که به‌‌منظور رفع مشکلات و معضلات این منطقه برگزار شد، پرداخت به‌موقع عوارض را از انتظارات مهم شهرداری از شهروندان دانست.

وی با بیان اینکه پرداخت به‌موقع عوارض از سوی شهروندان، تاثیر به‌سزایی در پیش‌بُرد امور عمرانی و ارائه‌ی خدمات بهتر از سوی شهرداری دارد، اظهار کرد: در واقع این مهم زمینه‌ساز تحقق فعالیت‌ها و پروژه‌های عمرانی و ارائه‌ی خدمات بهتر به شهروندان می‌شود.

شهردار منطقه چهار با بیان این‌که شهرداران محله، پل ارتباطی بین مردم و شهرداری هستند، افزود: در واقع شهرداران محله‌ با هدف ارتقای فرهنگ مشارکت و حس مسئولیت‌پذیری بیش‌تر شهروندان در زیباسازی، عمران و آبادانی شهر انتخاب شده‌اند؛ بنابراین، باید در این راستا شهرداری را یاری کنند.

‌نیک‌طبع با اشاره به این‌که ترغیب و تشویق شهروندان در پاک‌سازی محله‌ها و حفظ و نگه‌داری از فضاهای سبز و هم‌چنین پی‌گیری و رفع مشکلات محله‌ها از جمله وظایف شهرداران محله‌ محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: کمک‌رسانی به شهرداری از طریق جلب مشارکت شهروندان در جهت پرداخت به‌موقع عوارض، از دیگر وظایف مهم شهرداران محله است و در این راستا باید به‌عنوان بازوان توانمند مدیریت شهری عمل کنند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: پرداخت ، عوارض ، شهرداری ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.