مشهد؛

رشد 130 درصدی رویدادهای تجارت خارجی خراسان‌ رضوی

رئیس اداره بازرگانی خارجی صنعت و معدن خراسان‌رضوی از رشد ۱۳۰ درصدی رویدادهای تجارت خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ناصر بهزاد با بیان اینکه با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران، 3 نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران با محوریت خراسان‌رضوی در کشورهای هدف برگزار شده گفت: در این رابطه10 هیئت تجاری اعزام و 10 هیئت پذیرش شده‌اند و یک مورد نیز مشارکت در پاویون نمایشگاه بین المللی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه رویدادهای تجاری امسال شامل برگزاری نمایشگاه‌های اختصاصی در قزاقستان، تاجیکستان و افغانستان بوده است ادامه داد: پاویون نمایشگاه بین المللی مواد غذایی هنگ کنگ، اعزام هیئت تجاری به کشورهای هنگ کنگ، تاجیکستان، افغانستان، چین, هندوستان، لهستان و اتریش، ایتالیا از دیگر فعالیت های این اداره بوده است.

رئیس اداره بازرگانی خارجی صنعت و معدن گفت: در همین راستا هیئت های تجاری از کشورهای آلمان ،افغانستان ،هندوستان، فرانسه،چین،هنگ کنگ و اسلواکی پذیرش شده اند.

بهزاد اظهارداشت: از نتایج قابل ملاحظه رویدادهای مذکور، تنظیم قراردادهای مهم شرکت‌های بخش خصوصی، آشنایی با فضاهای جدید تجارت،رایزنی درباره تعاملات ممکن در حوزه صادرات محصولات، مشارکت در پروژه ها و برقراری و تسهیل شرایط سرمایه گذاری خارجی بوده است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: خراسان رضوی ، مشهد ، تجارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.