استاد نفیسی برای حرفه و مهارت آموزی سر از پا نمی شناسد

مشاور رییس جمهور به پاس داشت نیم قرن تلاش استاد نفیسی برای توسعه آموزش ،او را سرباز راستین پیشبرد علم و آموزش نامید.

به گزارش خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،دکتر محمدعلی نجفی مشاور رییس جمهور پیامی را در همایش گرامیداشت استاد نفیسی صادر کرد. دکتر نجفی دراین پیام گفت: از حدود 35 سال پیش که مسئولیتی را برعهده داشته ام استاد نفیسی را می شناسم و همواره مورد احترام هستند.

وی ادامه داد: استاد نفیسی شخصیتی تاثیرگذار است وضمن تشکر از دوستان وهمکارانی که به برپایی چنین مراسمی اهتمام داشتند به برخی از خصوصیات برجسته ایشان اشاره می کنم:

نجفی درباره خصوصیات این استاد گرانقدر عنوان کرد: ایشان انسانی فرهیخته و اهل علم وفرهنگ هستند که در عین داشتن تسلط و آگاهی به مسایل علمی، مهارت آموزی بسیار متواضع هستند از ویژگی هایشان برای مطرح کردن خود استفاده نمی کردند وهمچنین در اظهارنظرهای کارشناسی در تخصص خود، آخرین نفر در ابراز نظر بودند و اگر فردی نظر ایشان را جلوتر بیان می کرد ایشان دیگر نظر مشابه را مطرح نمی کردند. برای حرفه و مهارت آموزی سر از پا نمی شناسند و در همه حال برای همکاری در پیشبرد برنامه های آموزشی آماده اند.

وی اظهار داشت: در مدت حضور خود در مسئولیت های مختلف کمتر کسی را دیدم که برای نظام فنی وآموزشی آماده هرنوع ایثاری و فداکاری باشد وایشان را باید سرباز راستین پیشبرد علم و آموزش و جهاد در راه توسعه آموزش های فنی و حرفه ای کشور دانست.

وی در پایان خاطرنشان کرد:ذکر خصلت های نیک و توانایی های برجسته استاد قابلیت، فرصت و امکانی فراخ می طلبد و از ادای دین و احترام به محضر ایشان تنها این چند کلام را نوشتم به امید اینکه شنوندگان، نارسایی های این قلم را جبران کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار