هفته هفدهم لیگ برتر والیبال

نهمین پیروزی شاگردان قوچان نژاد / گوهر کویر همچنان بدون پیروزی

تیم والیبال گوهر کویر زاهدان در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر والیبال مقابل ثامن الحجج خراسان متحمل هفدهمین شکست این فصل خود شد.

به گزارش خبرنگار  توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال، عصر امروز و از ساعت 17 با برگزاری یک دیدار پیگیری شد. 
در این دیدار که به درخواست تیم میهمان یک روز زودتر از دیگر رقابت‌ها برگزار شد،‌ تیم گوهر کویر زاهدان در سالن استانداری شهر زاهدان پذیرای ثامن الحجج خراسان بود. 
شاگردان جبار قوچان نژاد در این دیدار موفق شدند در سه ست پیاپی میزبان خود را شکست داده و نهمین پیروزی خود در این مسابقات را بدست آورند. ثامنی‌ها در حالی مقابل گوهر کویر زاهدان به پیروزی رسیدند که تعدادی از نفرات خود را به همراه نداشتند.
تیم ثامن‌الحجج خراسان با این پیروزی 28 امتیازی شد و موقتا به یک پله صعود به رده پنجم جدول رده‌بندی رسید تا برای رتبه نهایی خود در پایان هفته هفدهم منتظر دیدار تیم شهرداری زاهدان بماند.
زاهدانی ها در این دیدار در ست‌های اول تا سوم با نتایج 25 بر 18، 25 بر 17 و 25 بر 18 مغلوب ثامن ‌الحجج شدند. در دیگر دیدار هفته هفدهم که هفته قبل برگزار شده بود،‌ تیم شهرداری ارومیه مقابل آلومینیوم هرمزگان به میدان رفت و با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسیده بود.
چهار دیدار باقی مانده هفته هفدهم نیز عصر فردا در تهران، گنبد و تبریز برگزار خواهد شد. 
انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۲۷ دی ۱۳۹۴
زنده باد رضا قوچان نژاد
آخرین اخبار