خبری که از مراسم توپ طلا درز کرد:

پوگبا می خواهد به بارسا بپیوندد

یک روزنامه اسپانیایی گزارش داد هافبک فرانسوی یوونتوس در مراسم توپ طلا تمایل خود برای پیوستن به تیم بارسا را به اطلاع مسی رسانده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان هافبک 22 ساله تیم یووه تا تابستان سال 2019 با این تیم قرارداد دارد اما روزنامه موندو دیپورتیو گزارش داد این بازیکن فرانسوی در جریان مراسم توپ طلا به لیونل مسی گفته است تمایل دارد به نیوکمپ ملحق شود.
با وجود آن که 3 سال از قرارداد پوگبا باقی مانده اما بارها خبر انتقال او به دیگر تیم های بزرگ اروپا منتشر شده است.
در این بین پیشنهاد 80 میلیون پوندی بارسا از سوی یوونتوس رد شد،اما  موندو دیپورتیو مدعی شد مدیر برنامه های پوگبا سرگرم آماده سازی مقدمات انتقال او به بارسا است و این اتفاق پس از رقابت های یورو 2016 فرانسه رخ خواهد داد.این روزنامه تاکید دارد که  پوگبا در جریان مراسم توپ طلا به لیونل مسی گفته است تمایل دارد به نیوکمپ بیاید.
 با این حال، این روزنامه همچنین اشاره می کند که یوونتوس به احتمال زیاد برای فروش ستاره خود حدود 100 میلیون یورو درخواست خواهد کرد. 
علاوه بر این، مسئله دستمزد پوگبا نیزبه احتمال زیاد می تواند مشکل دیگری باشد، با توجه به این که نیمار، سوارز و بوسکتس همگی در حال مذاکره بر سر قرارداد جدید هستند، اگردستمزد پوگبا بالاتر از برخی از ستاره های فعلی بارسا باشد، ممکن است آبی و اناری ها را مجبور به افزایش دستمزد چنین بازیکنانی بکند.
انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار