تمجید الگری از بازیکنان لاتزیو ویووه

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس پس از پیروزی 1-0 مقابل لاتزیو از نوع بازی حریف و همچنین بازیکنان تیم خود تمجید کرد.

تمجید الگری از بازیکنان لاتزیو ویووه
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا  یووه موفق شد با تک گل لیخت اشنایدر لاتزیو را شکست دهد و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

پس از این مسابقه ماسیمیلیانو الگری که تیمش کم کم به دوران اوج فصل گذشته بر می گردد درباره این بازی گفت: من باید لاتزیو را تحسین کنم ، این تیم در نیمه اول بازی بسیار متعادلی ارائه کرد و پابه‌پای ما جنگید و سرعت این تیم هم بالا بود، اما یووه در نیمه دوم سرعت بازی‌اش را بالاتر برد و به لاتزیو اجازه نداد که حتی یک شوت هم به سمت دروازه شلیک کند. ما چندین موقعیت داشتیم که می‌توانستیم کار را تمام کنیم. 

الگری افزود: به بازیکنان خودم هم تبریک می‌گویم چون این مسابقه به هیچ وجه بازی آسانی نبود. من اصطلاح «سیستم چرخشی» را نمی پسندم، چون تیم بسیار رقابت پذیری دارم که بیرون گذاشتن یکی از بازیکنان آن برایم کار بسیار سختی است.

وی افزود: سیمونه زازا کارش را در این بازی خوب انجام داد. موراتا هم در نیمه دوم بازی بهتر شد و مارتین کاسرس نیز سخت تلاش کرد که برای ما مهم است، زیرا ما به اونیاز داریم. برای پیشروی در 3 تورنمنت ما نیاز داریم که کل تیم از نظر فیزیکی و روانی کاملاً آماده باشند. ما باید به تلاشمان ادامه دهیم چون هنوز کاری نکرده ایم و چیزی به دست نیاورده ایم.

الگری در خصوص دیدار نیمه نهایی مقابل اینتر نیز گفت: نیمه نهایی فوق العاده ای خواهد بود، شما برای رسیدن به پایان خط باید با بزرگترین باشگاه ها روبرو شوید، اما در حال حاضر تمرکز ما روی بازی این هفته با رم معطوف است.

انتهای پیام/
برچسب ها: الگری ، یوونتوس ، لاتزیو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار