قزوین؛

تدوین بیش از ۲۲ برنامه علمی در اجلاس سراسری نماز در استان قزوین

رئیس کمیته علمی اجلاس سراسری نماز گفت: ۲۲ برنامه علمی برای اجلاس سراسری نماز در قزوین تدوین شده که ششم بهمن‌ماه اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام علی نعمت‌الهی  در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در کمیته علمی بیست‌وچهارمین دوره اجلاس سراسری نماز در قزوین بیش از 22 برنامه علمی، پژوهشی با شناسایی استعدادهای جوانان و نوجوانان در قزوین تدوین شده است.

وی افزود: این برنامه‌ها در راستای شناسایی استعدادها در بخش‌های مختلفی همچون شناسایی ایده‌های برتر بوده که از جمله این برنامه‌ها می‌توان به فراخوان مقاله در 7 محور اشاره کرد که شرکت‌کنندگان  آثار خود را تا 20 دی‌ماه به دبیرخانه ارسال کردند.

رئیس کمیته علمی اجلاس سراسری نماز با اشاره به اینکه یکی از اهداف مهم تمامی دستگاه‌های متولی اجلاس سراسری نماز در قزوین جذب جوانان برای مشارکت در برنامه‌های مختلف علمی و فرهنگی است، بیان کرد: در همین راستا برنامه‌های متنوعی از جمله برگزاری گفتمان‌های ویژه روحانیون و طلاب با مردم برنامه‌ریزی شده که مدیران و مسئولان مربوط باید اقدامات لازم در زمینه مشارکت‌پذیری قشر جوان جامعه را انجام دهند.

نعمت‌الهی با بیان اینکه برنامه‌های حاشیه‌ای بیست‌وچهارمین دوره اجلاس سراسری نماز به مدت یک هفته  تدوین شده است، اظهار داشت: از جمله برنامه‌های حاشیه‌ای اجلاس سراسری نماز می‌توان برگزاری گفتمان با محوریت نماز به مدت یک هفته و همچنین تقدیر و تشکر از ب ائمه جماعت برتر مساجد اشاره کرد.

وی بیان کرد: برگزاری 25 نشست با دانشجویان خارجی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) به منظور ایجاد فضای معنوی و ترویج فرهنگ نمازخوانی در از دیگر برنامه‌های کمیته علمی اجلاس سراسری نماز به شمار می‌رود.

رئیس کمیته علمی اجلاس سراسری نماز عنوان کرد: یکی از اهداف مهم این کمیته تولید برنامه‌هایی با محتوا است چراکه این امر در توسعه فریضه نماز و نمازخوانی مؤثر است.

انتهای پیام/ت



برچسب ها: تدوین ، اجلاس ، نماز ، علمی ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.