اردبیل؛

صدور 39 پروانه کاربرد علامت استاندارد برای واحدهای تولیدی در استان اردبیل

مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: در ۹ ماهه نخست امسال 39 پروانه کاربرد علامت استاندارد برای واحدهای تولیدی در استان اردبیل صادر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ هاشم علایی در جلسه بررسی عملکرد اداره کل استاندارد استان اردبیل اظهار داشت: در 9 ماهه نخست امسال 297 پروانه کاربرد علامت استاندارد تمدید شده که از رشد 115درصدی نسبت به برنامه پیش‌بینی شده نه ماهه سال 94 برخوردار بوده است.

وی گفت: برنامه پیش‌بینی شده برای تمدید پروانه کاربرد علامت استاندارد برای 9 ماهه امسال، 190 پروانه کاربرد علامت استاندارد بوده که در این مدت با تمدید 297 پروانه برای تولیدات مختلف استان اعم از اجباری یا تشویقی شاهد رشد از میزان مورد نظر بوده‌ایم.

علایی بیان کرد: برنامه پیش‌بینی شده برای تمدید پروانه کاربرد علامت استاندارد تا پایان سال، تعداد 260 فقره پروانه بوده است در حالی که عملکرد استاندارد اردبیل در نه ماهه برنامه کل سال را به انجام رسانده است.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل تحقق بند 24 سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در کشور را در سایه توسعه استانداردسازی دانست و تصریح کرد: در همین راستا چندین جلسه کارگروه تخصصی اقتصاد مقاومتی با حضور استاندار اردبیل و مدیران دستگاه‌های اجرایی تشکیل شده است که نتیجه این جلسات ارتقای کیفیت و استانداردسازی واحدهای تولیدی استان وافزایش استانداردسازی تولیدات استانی بوده است.

علایی در ادامه از صدور 39 پروانه کاربرد علامت استاندارد برای واحدهای تولیدی استان در 9 ماهه سال 94 خبر داد و افزود: به منظور استانداردسازی و حمایت از تولیدات استانی این اداره کل در 9 ماهه 94 اقدام به صدور 39 پروانه کاربرد علامت استاندارد در استان کرده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 6.86 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.