اردبیل؛

عضویت شهرداری اردبیل در مجمع شهرداری‌های شهرهای آسیایی

شهرداری اردبیل بعد از پیگیری‌ها و تلاش‌های مختلف به عضویت مجمع شهرداری‌های آسیایی IMS انتخاب و معرفی شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از اردبیل؛ حمید لطف‌اللهیان افزود: به دنبال پیگیری‌های جدی انجام شده شهرداری اردبیل با هماهنگی دبیرخانه IMS مجمع شهرداری‌های آسیایی به عضویت این مجموعه درآمد.

وی گفت: این مجمع وظیفه ایجاد‌ توسعه و گسترش روابط کاری کلان را در مدیریت‌های شهری و مسائل مرتبط با آن و همچنین تقویت تعاملات میان شهری در قالب این مجمع را دارد.

شهردار اردبیل ادامه داد: هدف شهرداری اردبیل از این حرکت استفاده و بهره‌گیری از تجارب مدیریتی شهرهای عضو این مجمع در حوزه مدیریت شهری است و بکارگیری یک روش مطلوب‌تر در این حوزه است که می‌تواند آثار مثبت و مطلوبی را نیز به همراه داشته باشد.

لطف‌اللهیان با تاکید بر نقش پیوندهای بین‌المللی و توسعه امورات شهری در قالب این مجمع گفت: ما در کنار گسترش مراودات بین‌المللی با استفاده از توانمندی‌های نوین فعالیت‌هایمان را می‌توانیم در راستای همگرایی و تعامل بیشتر با شهرهای عضو این مجمع که شهرهای بزرگ آسیایی را شامل می‌شود به انجام برسانیم.

وی یادآور شد: این امر مهم قطعا به توسعه شهری و تحقق بسیاری از استانداردها منجر شده و فضایی را فراهم می‌آورد تا کار با مطلوبیت بیشتر و روبه‌جلو حرکت کند.

شهردار اردبیل در مورد نقش و جایگاه مجمع شهرداران آسیایی گفت: ما به یقین از توان و ظرفیت کشورهای مختلف عضو این مجمع و شهرهای متعدد ژاپن، کره، چین، هند و دیگر کشورهای حوزه خلیج فارس در این راستا استفاده کرده و با ظرفیت‌‌های کلان اقتصادی و تولیدکنندگان انرژی می‌توانیم یک تعامل و رابطه نزدیکی را برقرار کنیم.

انتهای پیام/پ

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.