اردبیل؛

بهره برداری از جاده فیروز به خلخال تا پایان امسال

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده فیروز به خلخال به اتمام رسیده و فقط نصب علایم راهنمایی مانده که نهایتاً تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ جلیل جعفری‌بنه خلخال افزود: با توجه به وضعیت نامناسب مالی و اقتصادی کشور در سالیان اخیر و کاهش درآمدهای کشوری به 25 درصد دوره مشابه قبلی و اعمال تحریم‌های ظالمانه شدید، در این شرایط کارهای ارزشمند و ماندگاری در خلخال صورت گرفت.

وی در مورد جاده فیروز به خلخال گفت: این جاده به اتمام رسیده و فقط نصب علایم راهنمایی مانده که تا پایان دهه فجر و نهایتاً تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

جعفری‌بنه خلخال افزود: بیمارستان 32 تختخوابی کوثر که در حال اتمام است، ساخت درمانگاه جدید هشجین، تجهیز بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های دو شهرستان، آغاز عملیات اجرایی درمانگاه تخصصی خلخال و سدهای معیشتی و آب‌بندهایی که احداث شد و توسعه شبکه پایاب فنارود، جغناب و قره قشلاق و ... از جمله اقدامات صورت گرفته است.

نماینده خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه برخی از طرح و پروژه‌هایی که پیگیر بودیم به مرحله اجرا رسیده و فرصت‌های کسب و کار را برای جوانان فراهم خواهد آورد و کارخانه‌ای که روز یکشنبه با حضور سرمایه‌گذاران، معاون وزیر و مسئولین استان کلنگ‌زنی شد در همین راستا بود، گفت: کارخانه «یونگول بتن یاقوت خلخال» مستقیم و غیر مستقیم برای 200 نفر فرصت اشتغال فراهم می‌آورد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۱۵ دی ۱۳۹۴
ای بابا