اصفهان؛

دولت سهم اندکی در اجرای طرح های شهر اصفهان داشته است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تمام طرح های شهری در اصفهان با پول مردم اصفهان انجام گرفته و پول دولتی سهم خیلی اندکی در اجرای این طرح ها داشته اسست.

به گزارش خبر نگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،ابوالفضل قربانی گفت: تمام طرح های شهری از قبیل سالن اجلاس،میدان امام علی (ع)، در اصفهان با پول مردم اصفهان انجام گرفته و پول دولتی سهم خیلی اندکی در اجرای این طرح ها داشته است.

قربانی با اشاره به معضلات شهراصفهان ازجهت آلودگی،بیماریهای صعب العلاج،مهاجرت،خشکی زاینده رود افزود:اصفهان با توجه به جمعیت بسیار زیادی که دارد از امکانات لازم برخوردار نیست و مشکلاتی از قبیل روان نبودن حمل ونقل عمومی ، مناسب نبودن محیط زیست ،باعث شده اصفهان از یک شهر استاندارد فاصله زیادی داشته باشد .

وی با اشاره به مصاحبه های صورت گرفته در مورد طرح های انجام شده یا در حال اجرا توسط مسئولین استان تصریح کرد:این گونه مصاحبه ها خصوصا از زبان مسئولین دولتی وعالی ترین مقام دولتی باعث می شود تا در واگذاری بودجه و امکانات به اصفهان به تصور اینکه اقدامات انجام شده با پول دولتی می باشد حقوق مردم و شهر و استان تضییع شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت:انتظار می رودریاست شورا و شهردار اصفهان اکنون که در فصل تقدیم بودجه از طرف دولت به شورای اسلامی شهر می باشیم نه از باب مشاجره بلکه از باب اطلاع رسانی و شفاف سازی نسبت به این موارد واکنش مناسب نشان دهند .

قربانی پیرامون مترو اصفهان گفت:هفته گذشته روزهای سختی را از جهت آلودگی هوا داشتیم که کارشناسان دبخش عمده این آلودگی رامربوط به خودروها می دانند لذا بهترین اقدام توسعه حمل و نقل عمومی است که در این میان مترو می تواند نقش مهمی را ایفا کند .

وی ادامه داد:اگر طبق قولی که مسئولین داده اند تا پنج سال آینده 3 خط مترو راه اندازی شود هزینه 5 هزار میلیارد تومان را در بر خواهد داشت که دولت باید طبق سهم مصوب هر سال 500میلیار تومان برای این منظور اختصاص دهد و این در حالی است که دولت در سال قبل از مبلغ 110 میلیارد تومان تنها 80 میلیارد تومان ودر سال جاری از 110میلیارد تومان تنها 50 میلیارد تومان پرداخته است. 

انتهای پیام/ز

برچسب ها: دولت ، اجرای طرح ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.