تجمع فرماندهان ائتلاف سعودی هدف موشک‌های یمنی قرار گرفت

تجمع فرماندهان نظامی ائتلاف سعودی و مزدوران آنها برای بررسی مقدمات حمله گسترده به «تعز» هدف موشک‌های ارتش یمن قرار گرفت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سرتیپ "شرف غالب لقمان،" سخنگوی ارتش یمن که با جنبش انصار الله متحد است روز پنج شنبه اعلام کرد نیروهایش مقر نظامی نیروهای به اصطلاح ائتلاف عربی به سرکردگی رژیم سعودی را در پایگاه العند در استان لحج در جنوب یمن با موشک «توچکا» هدف قرار دادند. 

این حمله هنگامی روی داد که فرماندهان نظامی بلندپایه ائتلاف سعودی و مزدوران آنها برای بررسی مقدمات حمله گسترده به استان تعز در جنوب غرب یمن در این پایگاه تشکیل جلسه داده بودند. 

لقمان افزود، دستگاه های اطلاعاتی ارتش یمن اطمینان یافتند که کشورهای متجاوز به یمن نیروهای جدیدی را شامل سربازان و ادوات نظامی در پایگاه العند مستقر کرده اند و برای حمله به تعز از این پایگاه آماده می شوند به همین علت باید حمله ای پیشدستانه برای متوقف کردن این حمله صورت می گرفت. 

لقمان پیشتر به اسپوتنیک گفته بود ارتش یمن اجرای مرحله نخست گزینه های راهبردی خود را برای مقابله با حمله نظامی به سرکردگی عربستان سعودی به یمن که ده ماه پیش آغاز شد آغاز کرده است. وی تاکید کرد بر شدت حملات نظامی علیه نیروهای سعودی و متحدان آنها افزوده خواهد شد. 

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار