دبیرکل انصارالله: جاهلیتِ امروز در کشتار مردم بی‌گناه نمایان است/آل‌سعود فقط تظاهر به اسلام می‌کند

سید عبدالملک بدرالدین در سخنانی گفت: آنچه آمریکا و اسرائیل برای آن تلاش می‌کنند به بردگی کشاندن مسلمانان است.

دبیرکل انصارالله یمن عصر امروز سخنرانی می‌کند
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ «سید عبدالملک بدرالدین،» دبیرکل انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت میلاد نبی اکرم (ص) در صنعاء که از شبکه المسیره پخش شد، گفت: واقعیت تاسف باری که امت اسلامی در آن قرار دارد نتیجه انحراف بسیاری از آنها و پیوستن به صفوف دشمنان است.

وی گفت: در سالگرد میلاد نبی اکرم (ص) روزنه نور و امیدوار کننده برای رهایی مشاهده می کنیم. پیامبر (ص) در دعاها و نمازهای ما حاضر است.

دبیرکل انصارلله اضافه کرد: پیش از رسالت نبی اکرم (ص) عرب ها در جهل و کفر به سر می برند و هیچ هدف و طرحی در پیش نداشتند. آنها ملتی پراکنده بودند که در زندگانی هیچ هدف مهمی نداشتند و با یکدیگر در خصومت بودند و خرافات مختلفی در زندگی داشتند و از این خرافه ها برای خود عقیده ساخته بودند. جاهلیت امروز این است که در آن موشک ها و بمب ها برای کشتار ملت ها به کار گرفته می شود. جاهلیت امروز تجاوزگری های آمریکا و اسرائیل است.

سید عبدالملک بدرالدین افزود: ملت بزرگ یمن با وجود تجاوزگری ظالمانه رژیم سعودی و مزدودانش، به ارزش های اسلامی پایبند است. وضع مسلمانان امروز به گونه ای است که آمریکا و اسرائیل از خارج و برخی مجرمان و خائنان از داخل امت اسلامی برای خنجر زدن به امت اسلامی از پشت تلاش می کنند. آنچه آمریکا و اسرائیل برای آن تلاش می کنند به بردگی کشاندن مسلمانان است، در حالی که دین اسلام دین آزادگی است و اینکه فقط برای خداوند باید بندگی کرد و بس.

وی افزود امروز، طرح اصلی دشمنان تفرفه افکنی و تجزیه است. آنها از رژیم هایی چون آل سعود که ظالم و ستمگر است و گروه های دیگر  بهره می گیرند و آنها در واقع ابزار آمریکا برای ایجاد دو دستگی بین امت اسلامی هستند. زمانی که طرح های واقعی در میان مسلمانان نباشد، طرح های دشمنان برای آنها آماده می شود.

دبیرکل انصارالله گفت: رژیم سعودی امروز تظاهر به اسلام و آیین های اسلام می کند و در پوشش آن در جهت اهداف دشمنان حرکت می کند. امروز، تلاش می شود تا از امت اسلامی موجودیت و کیانی باقی نماند. آمریکا امروز در یمن در حال جنگ است و عربستان و امارات نیز به عنوان سربازان خادم و مطیع آمریکا و اسرائیل و در این خصوص از نهایت تلاش خود برای اجرایی کردن توطئه های آمریکا و اسرائیل استفاده می کنند.


انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۱ ۰۳ دی ۱۳۹۴
درود خدا بر شما مردم یمن خدانگهدار سید بدرالدین خدا نگهدار شما قطعا پیروزید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۱ ۰۳ دی ۱۳۹۴
درود خدا بر شما مردم یمن خدانگهدار سید بدرالدین خدا نگهدار شما قطعا پیروزید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۰۲ دی ۱۳۹۴
درود بر سید عبدالملک و یاران شجاع و انقلابی او . رزمتان پیروز دشمنانتان نابود .
آخرین اخبار