اهواز؛

کمک جهیزیه به نوعروسان نیازمند در گتوند

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) گتوند از اهدای 660 میلیون ریال کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان نیازمند زیر پوشش این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، رحمت الله کلانتر رشیدی در آیین اهدای این کمک ها با بیان اینکه این کمک ها به 33 نوعروس اهدا شده است افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 16میلیارد و 400میلیون ریال کمک هزینه جهیزیه به 82 نفر از نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد خمینی (ره) گتوند اهدا شده است.

وی افزود: علاوه بر هزینه جهیزیه ،هدیه ازدواج ، پرداخت تسهیلات بانکی ، برگزاری کلاس آموزشی و مشاوره قبل از ازدواج از دیگر خدمات این نهاد حمایتی در شهرستان گتوند می باشد.

وی در پایان با اشاره به اینکه به هر یک از نوعروسان مبلغ 20 میلیون ریال کمک هزینه جهیزیه اهدا شده است گفت: یک میلیارد و چهارصد میلیون ریال از این تسهیلات از اعتبارات دولتی و 220 میلیون ریال نیز از کمک های خیرین شهرستان تامین شده است.

کلانتر رشیدی افزود:کمیته امداد گتوند تاکنون 10 میلیارد ریال وام خود اشتغالی به 123 نفر از مددجویان تحت پوشش پرداخت کرده است.

معاون فرماندار گتوند نیز با تاکید بر لزوم ترویج و تسهیل امر ازدواج اظهار داشت: به منظور تسهیل در امر ازدواج کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گتوند از مددجویان تحت پوشش حمایت می کند و ارائه تسهیلات در امر ازدواج در دستور کار این اداره قرار دارد.

پرویز رضایی پرداخت کمک هزینه تامین جهیزیه می تواند بخشی از مشکلات مالی مربوط به هزینه های ازدواج را برطرف کرده و موجب تسریع در امر ازدواج جوانان شود.

پنج هزار و 451 نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گتوند قرار دارند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.