یاسوج؛

پرداخت بیش از یک میلیارد ریال کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان چرام

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان چرام از پرداخت یک میلیارد و 800 میلیون ریال کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این نهاد از اول سال‌جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛علی‌حسن مظاهری از پرداخت یک میلیارد و 800 میلیون ریال کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این نهاد از اول سال‌جاری تاکنون خبر داد.

رئیس کمیته امداد چرام به برگزاری دوره‌های آموزشی جهت مددجویان تحت حمایت که در آستانه ازدواج قرار دارند، اشاره کرد و اظهار داشت: قبل از پرداخت کمک هزینه ازدواج، برای دختران در آستانه ازدواج و همچنین نوعروسان تحت حمایت دوره‌های آموزشی قبل و بعد از ازدواج برگزار می‌شود.

وی افزود: در دوره‌های آموزشی شرکت‌کنندگان با نحوه برخورد با مشکلات زندگی، شیوه همسرداری، مدیریت اقتصاد زندگی، نحوه تعامل با خانواده همسر، تربیت فرزند، مهارت‌های زندگی مشترک، بهداشت فردی و روانی آشنا می‌شوند.

این مسئول با بیان اینکه کمک هزینه جهیزیه این نهاد به زوج‌های تحت حمایت به صورت نقدی پرداخت می‌شود، افزود: سقف پرداختی این کمک هزینه ازدواج بالغ بر 20 میلیون ریال است.

مظاهری خاطرنشان کرد: در همین راستا از اول سال‌جاری تاکنون مبلغ یک میلیارد و 800 میلیون ریال کمک هزینه خرید جهیزیه به 90 نوعروس تحت حمایت پرداخت شد.

وی افزود: پرونده 140 نوعروس در نوبت قرار گرفته که به محض تامین اعتبار پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.