یاسوج ؛

ارسال 3 فیلم حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد به جشنواره عمار

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از ارسال سه فیلم با موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به جشنواره مردمی فیلم عمار خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ علی هوشمند،به اقدامات حوزه هنری در چاپ و نشر کتاب اشاره کرد و گفت: 17 کتاب در بخش‌های مختلف ادبیات پایدار، شعر، داستان و دانش‌نامه، فرهنگ و هنر گردآوری و آماده چاپ است.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به گردآوری و تدوین اشعار لری، افزود: به غیر از گردآوری اشعار لری کتاب‌هایی از باورهای عامیانه و چیستان‌ها، مجموعه ضرب‌المثل‌ها، زیورآلات، گویش‌های لری، مجموعه‌ای از افسانه‌ها و قصه‌های مردم کهگیلویه و بویراحمد گردآوری و چاپ می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به شرکت سه فیلم از استان کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره مردمی فیلم عمار اشاره کرد و یادآور شد: ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار با موضوع انرژی هسته‌ای، موضوعات محله ما، شهید ما، مسجد ما، نماز جمعه، سیزدهم آبان ماه و گوهرشاد در دی ماه سال جاری برگزار می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: فیلم "زیباتر از گل" به کارگردانی علی محمدی، "زیر تیغ" به کارگردانی محمد موسوی، و فیلم "وقتی رنگ‌ها می‌رقصند"سه اثر ارسالی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد به جشنواره فیلم عمار است که تمامی آثار ارسالی در موضوعات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به این جشنواره ارسال شده است.

انتهای پیام /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.