حواشی دیدار چلسی- ساندرلند؛

از هو شدن آزاد و فابرگاس تا حمایت از مورینیو

اولین مسابقه تیم فوتبال چلسی پس از بر کناری مورینیو با حواشی خاصی همراه بود.

از هو شدن آزاد و فابرگاس تا حمایت از مورینیوبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال چلسی شب گذشته، دو روز پس از برکنار شدن خوزه مورینیو از سمت سرمربیگری این تیم در خانه به مصاف ساندرلند رفت و در پایان موفق شد 1- 3 از سد حریف خود بگذرد.

اما این مسابقه بدون حاشیه نبود، هواداران مورینیو که از اخراج او ناراحت بودند سعی کردند به روش‌های مختلف ناراحتی خود را نشان دهند.

حواشی:

- وقتی از بلندگوی ورزشگاه استمفورد بریج، نام سسک فابرگاس و دیگو کاستا به عنوان دو بازیکن ترکیب اصلی چلسی اعلام شد، هواداران خشمگین گوبرهای لندن این دو بازیکن را هو کردند. آنها معتقد بودند که کاستا و فابرگاس درکنار اون آزاد از عوامل اصلی اخراج مورینیو بودند.
- حتی گلزنی‌های بازیکنان چلسی در برای ساندرلند هم نتوانست هواداران ناراضی چلسی را آرام کند. آنها پس هر گل شادی اندکی می‌کردند و بلافاصله نام مورینیو را فریاد می‌زدند.
- هواداران چلسی پس از گل‌های تیمشان یک صدا شعار می‌دادند "آن موقع که ما می‌باختیم شما کجا بودید؟"
- نیما نیاماتیچ هم از جمله بازیکنانی بود که  از سوی هواداران چلسی هو شد.
- کاستا و فابرگاس حتی هنگام تعویض هم از هو شدن در امان نماندند.
- در دستان هواداران چلسی بنرهایی در حمایت از مورینیو و علیه بازیکنان این تیم به چشم می‌خورد. بر روی یکی از بنرها نوشته شده بود: سسک، کاستا و آزاد سه موش هستند. در بنر دیگری نوشته شده بود مورینیو آقای خاص ما است.
چرا خوزه ما قربانی شد. اسطوره همیشه در قلب ما است.
- دیوید دروگبا مهاجم سابق چلسی که گفته می‌شود در آینده در کادر مربیان چلسی خواهد بود، در کنار آبراموویچ وگاس هیدینک (سرمربی جدید آبی‌ها) نشسته بود.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


برچسب ها: مورینیو ، چلسی ، خوزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار