اعلام اسامی بازیکنان منتخب لیگ جزیره از نگاه هواداران

اسامی 10 بازیکن برتر لیگ جزیره از نظر تماشاگران اعلام شد.

اعلام اسامی بازیکنان منتخب لیگ جزیره از نگاه هوادارانبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، طبق سنوات گذشته، در فصل 2014-205 هم 10 بازیکن برتر لیگ جزیره از نگاه هواداران انتخاب شدند، تا از میان آنها یک نفر جایزه ویژه بهترین بازیکن فصل از دید هواداران را به دست آورد.
 
در فهرست منتشر شده نام 3 بازیکن از تیم چلسی و 3 بازیکن از آرسنال به چشم می خورد و سهم تیم های معتبری مانند لیورپول، منچستریونایتد و منچسترسیتی تنها یک بازیکن است. 
 
اسامی 10 بازیکن برتر از نگاه هواداران به شرح زیر است، ادن آزارد، جان تری و دیگو کاستا (از چلسی) الیکسس سانچز، مسوت اوزیل و سانتی کازورلا (‌از آرسنال) هری کین (از تاتنهام)، داوید دخیا (از منچستر یونایتد) سرخیو آگرو (از سیتی) و فیلیپ کوتینیمو (از لیورپول) از میان این 10 بازیکن روز 19 می (29 اردیبهشت) 5 بازیکن که بیشترین رای را دریافت کنند راهی مرحله فینال خواهند شد و روز 26 می (5 خرداد) برترین بازیکن از نگاه هواداران معرفی خواهد شد.

*آزارد بهترین بازیکن لیگ جزیره از نگاه ورزش نویسان

ورزش نویسان انگلیس ستاره تیم فوتبال چلسی را به عنوان بهترین بازیکن فصل جاری لیگ جزیره انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ستاره بلژیکی تیم چلسی که با عملکرد درخشان خود سهم بسزایی در قهرمانی آبی‌ها لندن داشت گل او در برابر کریستال پالاس چند هفته مانده به پایان ازسوی ورزشی نویسان انگلیس به عنوان بهترین بازیکن این فصل لیگ جزیره انتخاب شد.

آزارد که یکی از 10 بازیکن منتخب لیگ برتر از نگاه هواداران نیز است ماه گذشته موفق شد جایزه بهترین بازیکن لیگ برتر را از اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای به دست آورد.

گفتنی است در نظر سنجی از ورزشی نویسان هری کین از تاتنهام و جان تری دیگر بازیکن چلسی در جای دوم وسوم قرار گرفتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار