شهرکرد؛

بزرگداشت شهید مدافع حرم در روستای کران

آیین بزرگداشت هفتمین روز شهادت احمد قاسمی کرانی شهید مدافع حرم حضرت زینب کبری (س) در روستای کران استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مراسم هفتمین روز شهادت احمد قاسمی کرانی از شهدای مدافع حرم حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) در سالن صاحب الزمان (عج) روستای کران از توابع شهرستان فارسان برگزار شد.

اقشار مختلف مردم و عاشقان ایثار و شهادت، رزمندگان، یادگاران دفاع مقدس و مسئولان در این آیین حضور داشتند که در پایان با حضور بر سر مزار شهید در گلزار شهدای کران، به مقام والای اسوه های ایثار و شهادت ادای احترام کردند.

بسیجی شهید احمد قاسمی کرانی از مدافعان حرم در سوریه، 16 آذرماه جاری در سن 25 سالگی و حین انجام مأموریت در نبرد با گروه های تروریستی و تکفیری به فیض شهادت نایل آمد.

وی نخستین شهید مدافع حرم گردان فتح شهرستان بهبهان از لشگر عملیاتی 7 ولیعصر (عج) خوزستان است.

شهید قاسمی کرانی 25 مهرماه امسال به سوریه اعزام شد که در شهر حلب سوریه زخمی و پس از انتقال به بیمارستان بقیه الله تهران در 16 آذر به شهادت رسید.

پیکر مطهر این شهید پنج شنبه گذشته 19 آذر همزمان با 28 صفر سالروز رحلت جانگذار پیامبر اکرم (ص) و شهادت مظلومانه حضرت امام حسن مجتبی (ع)، پس از آیین وداع در حسینیه شهر فارسان، در روستای کران تشییع و در گلستان شهدای این روستا به خاک سپرده شد.

روستای کران از توابع شهرستان فارسان در فاصله در 35 کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.