شهرکرد؛

خاکسپاری شهید مدافع حرم در گلزار شهدای مرغملک

پیکر مطهر سردار عزت الله سلیمانی از شهدای مدافع حرم، در گلزار شهدای روستای مرغملک از توابع شهرستان شهرکرد به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ پیکر مطهر سردار عزت الله سلیمانی، از شهدای مدافع حرم صبح امروز در گلزار شهدای روستای مرغملک از توابع استان چهارمحال و بختیاری به خاک سپرده شد.

پیکر مطهر شهید سلیمانی، امروز همزمان با تظاهرات یوم الله 13 آبان بر روی دستان مردم ولایتمدار از میدان 12 محرم به سمت میدان امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون (س) شهرکرد تشییع و پس از اقامه نماز به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد به گلزار شهدای مرغملک منتقل گردید.

سردار شهید عزت الله سلیمانی مرغملکی دومین شهید مدافع حرم مطهر از استان چهارمحال و بختیاری، 4 روز قبل در حین مأموریت مستشاری در سوریه به شهادت رسید.

شهید سلیمانی از یادگاران دوران دفاع مقدس و فرمانده گردان تکاوری حضرت امیر (ع) تیپ 44 قمر بنی هاشم (ع) سپاه چهارمحال و بختیاری بود که در مبارزه با منافقین، گروهک های دموکرات، کومله و پژاک حضور چشمگیر و مؤثری داشت.

روستای مرغملک از توابع بخش لاران شهرستان شهرکرد در چهارمحال و بختیاری است که در فاصله 45 کیلومتری مرکز این استان قرار دارد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
روحشون شاد و یادشون گرامی
در سالهای ۷۴ و ۷۵ فرمانده گروهان بنده بودند و فرمانده وقت گردان جناب سرگرد جوادیفر بودند.
هر دو ایشان بسیار وارسته و عالی بودند.