شهرکرد؛

فرصت نام نویسی داوطلبان انتخاباتی

نام نویسی داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری از 26 آذر و داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از 28 آذرماه جاری همزمان در سراسر کشور آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ معاون سیاسی امنیتی استاندار و رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با اشاره به قانون انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و زمان نام نویسی کاندیداها گفت: نام نویسی کاندیداهای نمایندگی مجلس خبرگان رهبری از 26 آذر و کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی از 28 آذرماه جاری همزمان در سراسر کشور آغاز می شود.

خدابخش مرادی، با تأکید بر اهمیت رعایت شرایط و ضوابط نام نویسی، از کاندیداها خواست شخصاً به محل نام نویسی مراجعه کرده و از آوردن افراد همراه خودداری کنند.

وی با تاکید بر رعایت قانون در تمامی مراحل انتخابات گفت: هرگونه تبلیغ قبل از موعد مقرر غیرقانونی است و کاندیداها باید تنها در زمان قانونی به بیان برنامه های خود بپردازند.

مرادی، شعار ستاد انتخابات استان را رعایت اخلاق، راستگویی، امانت داری و قانونمداری اعلام و از مجریان، کاندیداها و ستادهای انتخاباتی خواست؛ پایبندی لازم در این زمینه را داشته باشند.

نام نویسی داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری تا 2 دی و نام نویسی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی نیز تا 4 دی ماه ادامه دارد.

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، روز جمعه 7 اسفندماه امسال همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.