صدور مجوز اعلام وصول قرآن کریم مشروط شد

صدور مجوز اعلام وصول قرآن کریم در هفته گذشته منوط به ارائه مجوز کتبی توزیع از دارالقرآن کریم شد.

صدور مجوز اعلام وصول قرآن کریم مشروط شدبه گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اداره توسعه کتاب و کتابخوانی امور معاونت فرهنگ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صدور مجوز اعلام وصول برای مصحف شریف قرآن را منوط به ارائه مجوزی کتبی توزیع از دارالقرآن کریم دانست اما معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی این وزارتخانه در اختتامیه جایزه‌ ادبی محتشم کاشانی، زبان هنر را بهترین زبان برای انتقال مفاهیم و محتوای فرهنگی می‌داند. اختتامیه این جایزه ادبی سه‌شنبه هفته گذشته در برج میلاد برگزار شد. در این میان از جایزه تهران نیز خبر‌های به گوش رسید. 15 نویسنده دیگر به دور دوم داوری این جایزه ادبی راه پیدا کردند.

احمد رضا احمدی، شاعر پیشکسوت کشورمان تحت عمل جراحی قرار گرفت و عمل وی موفقیت‌آمیز بود.

انتشارات علمی –فرهنگی تفاهم‌نامه‌ای با بنیاد سینمایی فارابی منعقد کرد. در طی این تفاهم‌نامه، کتاب‌هایی با موضوع سینما از سوی این انتشاراتی منتشر و به بازار کتاب عرضه می‌شود.

«هوشنگ مرادی کرمانی» نویسنده کتاب «قصه‌های مجید» از اهالی ادب بود که خبر بیماری وی را در خبرگزاری‌ها مشاهده می‌کردیم. در این هفته حال عمومی این نویسنده، خوب بیان شد.

اما جایزه جهانی کتاب سال، نیز از جوایز ادبی دیگر در بحث خبر جا نماند خبر‌هایی از این جایزه ادبی شنیدیم آثار رسیده به جایزه جهانی کتاب سال هم‌اکنون دور دوم روند ارزیابی را تجربه می‌کند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار