300 دختر یتیم لباس عروس به تن می‌کنند

مدیركل كمیته امداد امام خمینی (ره ) استان كرمانشاه گفت: جشن ازدواج 300 نوعروس یتیم روزهای بیست و پنجم و بیست و ششم آذر ماه برگزار می شود .

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی كمیته امداد امام خمینی (ره )؛ حسین خدرویسیمدیركل كمیته امداد امام خمینی (ره ) استان كرمانشاه از برگزاری جشن ازدواج 300 نوعروس یتیم تحت حمایت این كمیته خبر داد و گفت : این جشن طی روزهای بیست و پنجم و بیست و ششم آذر ماه  برگزار می شود .

وی اظهار داشت : هزینه برگزاری مراسم  ازدواج این نوعروسان تحت حمایت كمیته امداد استان از سوی موسسه خیریه بوتراب تامین شده است .

مدیركل كمیته امداد امام خمینی (ره ) با بیان اینكه این مراسم باشكوه طی دو روز متوالی در مجتمع تفریحی امام حسن مجتبی (ع) شهرستان صحنه برگزار خواهد شد، افزود: 600 نوعروس و داماد كرمانشاهی در مراسم مذكور حضور خواهند داشت ضمن اینكه در حاشیه این مراسم نیز كارگاه های متنوع آموزشی و فرهنگی برای مزدوجین مددجو برگزار می شود .

خدرویسی یادآور شد: به هریك از نوعروسان حضور یافته در این جشن  آسمانی كمك هزینه خرید جهیزیه 20 میلیون ریالی اعطا می شود كه 15میلیون ریال از این كمك هزینه توسط این موسسه خیریه پرداخت و مابقی آن از محل اعتبارات كمیته امداد تامین خواهد شد.

مدیركل كمیته امداد امام خمینی (ره ) كرمانشاه بیان كرد: هم اكنون این موسسه خیریه حمایت از 700 یتیم در استان كرمانشاه را برعهده  دارد.
 
وی با تاكید بر اینكه هم اكنون بیش از سه هزار زوج تحت حمایت  كمیته امداد استان در انتظار دریافت كمك هزینه ازدواج هستند، از خیرین و نیكوكاران یاری رسان كمیته امداد در راستای تامین هزینه های ازدواج این مددجویان و راهی كردن آنان به خانه بخت باشند .

گفتنی است؛ در استان كرمانشاه بالغ بر 69 هزار و800 خانوار با جمعیت بیش از 162 هزار و580 نفر تحت حمایت كمیته امداد امام خمینی (ره ) هستند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا  کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۰ ۱۹ آذر ۱۳۹۴
به قرآن قسم خیلی خوشحال شدم این خبررودیدم
زندگی واقعی پیش همین آدمهاس خوشبحالشون دم کمیته امدادگرم
توی این اخبارهای طلاق وگرایش زندگی مجردی جوانان این خبرمثل آب سردی بودبه جگرسوخته
آخرین اخبار