عبدلزاده: لزوم آموزش‌های زیست محیطی برای مدیران دستگاه‌ها و ادارات

رئیس اداره محیط زیست شهرستان شهریار گفت: فرآیند احیاء محیط زیست، بسیار پیچیده و زمان بر است و با این اوصاف می‌طلبد آموزش‌های زیست‌‌محیطی برای مدیران دستگاه‌های اجرایی تقویت شود.

عزیز عبدلزاده، رئیس اداره محیط زیست شهرستان شهریار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: تخریب محیط زیست عارضه‌ای است که تبعات آن برای کلیت جامعه هزینه بر و خطرساز است.

وی افزود: صدمات وارده بر پیکره منابع طبیعی و محیط زیست به تدریج ظهور و بروز پیدا می‌کند و رفع آن نیازمند گذر زمان و اقدامات مستمر، کارشناسانه و اصولی است.

عبدلزاده گفت: با چنین پیچیدگی‌هایی، می‌طلبد مدیران دستگاه‌های اجرایی اشراف هرچه بیشتری به زوایای پیدا و پنهان زیست محیطی پیدا کنند تا در تصمیمات و اقدامات اجرایی خویش، دغدغه‌های زیست محیطی را به نحو هر چه مطلوب‌تری لحاظ کنند.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان شهریار یادآور شد: حصول چنین آگاهی و اشرافی به مسائل و پیچیدگی‌های محیط زیست با برگزاری دوره‌های آموزشی برای مسئولان دستگاه‌ها و ارگان‌های تعداد فعال در این شهرستان میسر می‌شود و امیدواریم در آینده این رویکرد اجرایی شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار