ترقی:

صداقت دولت در روابطش با مردم اعتمادسازی می‌کند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: صداقت دولت در روابطش با مردم به اعتمادسازی منتج خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در نشست "اعتماد؛ ملت و دولت" که عصر امروز (9 آذر ماه) در دانشگاه تهران برگزار شد، با اشاره به نامگذاری سالیانه توسط مقام معظم رهبری اظهارداشت: این نامگذاری سالیانه نه تنها موجب اعتلای فرهنگ عمومی می‌شود بلکه جهت‌گیری احزاب و رسانه‌ها را تعیین می‌کند.

وی ادامه داد: شعار سال منبعث از ولایت امر، حفظ نظام، مدیریت کلان جامعه، تصحیح اشتباهات مسئولین و گره گشایی از مشکلات کشور است.

ترقی گفت: منظور مقام رهبری از تعیین شعارهای سالیانه، مخاطب قرار دادن مردم و در درجه بعد مخاطب قرار دادن مسئولان و کارگزاران نظام است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اظهار داشت: برخی از احزاب و رسانه‌ها شعار سالیانه را حقیقتاً باور دارند و آن را به خوبی اجرا می‌کنند اما متاسفانه برخی دیگر این شعار را آنگونه که شایسته است، باور ندارند و در حد رفع تکلیف و در مدت کوتاهی اجرایی می‌کنند.

وی افزود: در مورد رسانه‌ها نیز این موضوع را شاهد هستیم البته رسانه ملی فعالترین و پراثرترین رسانه در تبیین شعار سال است. اما متاسفانه برخی رسانه‌های مکتوب از شعار سالیانه که از سوی مقام معظم رهبری انتخاب می‌شود، عبور کرده‌اند.

ترقی با بیان اینکه دولت مهمترین مخاطب شعار سال است، گفت: مقام معظم رهبری همواره از دولتها حمایت کرده‌اند و روابط صمیمی دولت و ملت را لازمه تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی دانسته‌اند. 

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در پایان خاطر نشان کرد: اگر دولت با صداقت با مردم برخورد کند دولت و مردم به یکدیگر اعتماد خواهند داشت و البته صداقت دولت در برابر مردم منتج به اعتمادسازی خواهد شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار