تبريزی ها تعارف تاسيسات را پس زدند/ صعود آسان شاگردان لك به صدر جدول

مسابقات ليگ برتر فوتسال ايران با برگزاری پنج ديدار از هفته هجدهم و تساوي تيم های تبريزی پيگيری شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،هفته هجدهم ليگ برتر فوتسال ايران با برگزاري پنج ديدار و استراحت تيم هاي مدعي تاسيسات و گيتي پسند، به پايان رسيد.

گيتي پسند اصفهان ٣- فردوسي مشهد صفر ( عدم حضور فردوسي)
نائب قهرمان فصل گذشته ليگ برتر كه در نيم فصل اول با خوراكچي شرايط نا مناسبي داشت و به رتبه چهارم جدول نزول كرده بود، در نيم فصل دوم با رضا لك متحول شده و با چهار پيروزي متوالي حالا بالاتر از تاسيسات دريايي به صدر جدول ليگ برتر فوتسال صعود كرد. گيتي پسند در هفته هجدهم بايد به مصاف فردوسي مي رفت اما مشهدي ها از حضور در اين بازي انصراف دادند تا سه امتياز راحت به گيتي پسند هديه كنند.

دبيري تبريز٣ -ياسين پيشرو قم ٣
گلزنان: احمد صفري و افشين سپه و جواد اصغري مقدم( دبيري) ، محمد وزيرزاده ٢و ناصر اطمينان( ياسين)
تيم فوتسال دبيري تبريز پس از كسب نتايج درخشان در هفته هاي اخير و پيوستن به جمع مدعيان در هفته هجدهم مقابل ياسين پيشرو در خانه متوقف شد. شاگردان اصغري مقدم كه با توجه به استراحت تاسيسات در اين بازي به دنبال سه امتياز و صعود به صدر جدول بودند، بازي را بد آغاز كرده و در اكر دقايق از نماينده قم عقب بودند حتي در فاصله چند دقيه تا پايان بازي با نتيجه سه يك بازنده ديدار بودند اما تيم مدعي دبيري پا پس نكشيد و با ادامه حملات اختلاف را به حداقل رساند و در دقيقه پاياني با گل اصغري مقدم مربي بازيكن خود، يك امتياز از اين ديدار كسب كرد، اما فرصت مناسب رسيدن به صدر را از دست داد. تيم ياسين پيشرو قم هم به دومين تساوي خود رسيد تا همچنان شرايط مناسبي در جدول نداشته باشد.

مقاومت كرج ٢- مس سونگون ورزقان ٢
گلزنان : وحيد شفيعي و رحمان ساراني( مقاومت) ، ديگو داسيلوا ٢(مس)
 تيم جوان مقاومت البرز كه با سه پيروزي متوالي خود را از قعر جدول جدا كردند، در اين هفته ميزبان تيم رده دومي مس بودند. در طرف مقابل نماينده متمول تبريز به دنبال كسب برتري و پيشي گرفتن از ديكر مدعيان بود. در اين ديدار تيم ميهمان دو بار از سربازان كرجي پيش افتاد اما شاگردان پر تلاش فلاح در هر بار گل خورده را جبران كرده و ثابت كردند ظرفيتي بيش از يك تيم انتهاي جدولي دارند و هفته به هفته هماهنگ تر شده و مي توانند هر تيمي را با مشگل رو به رو كنند. مسي ها هم بهترين فرصت براي صدر نشيني را به راحتي از دست دادند.

أذرخش بندرعباس ٣- شهروند ساري يك
گلزنان: سعيد احمديان پور و محمدي و احسان برتيا ( آذرخش) ، حميدرضا ره انجام( شهروند)
فينال پايين جدول در هفته هجدهم به سود آذرخش پايان يافت. در اين ديدار ابتدا شهروندي ها از حريف پيش افتادند و نيمه اول بازي را به سود خود به پايان رساندند اما شاگردان روزپيكر در نيمه دوم با بهره گيري از امتياز ميزباني و حمايت هواداران پرشورشان به خوبي به بازي بازگشته و با زدن سه گل سه امتياز شيرين اين ديدار را از آن خو كردند. آذرخشيها با اين پيروزي ٢٠ امتيازي شدند. و در نقطه انن جدول قرار گرفتند اما ساروي ها براي خروج از اين بحران بايد فكر جديدي بينديشند.

حفاري اهواز يك- منصوري قرچك يك
گلزنان: فريد نمازي( حفاري) - سيد علي كيايي(منصوري)
در ديگر ديدار هفته هجدهم در اهواز شهيد منصوري ميهمان حفاري بود. منصوري ها در اين ديدار بر خلاف انتظار بازي را بهتر آغاز كرده و از حريف پيش افتادند. در ادامه تلاش ميزبان براي گلزني نتيجه اي نداشت تا قرچكي ها برنده به رختكن بروند. در نيمه دوم شاگردان حسن زاده فشار را بيشتر كرده و موفق شدند توسط نمازي كار را به تساوي برسانند. اين دو تيم كه در هفته گذشته در برابر رقيبانشان مغلوب شده بودند، در اين بازي از بازي از باخت مي ترسيدند و با رضايت به تساوي تن دادند.

فرش آراي مشهد - ميثاق تهران
در آخرين ديدار اين هفته در ورزشگاه شهيد بهشتي مشهد ميثاق و فرش آرا به مصاف هم رفتند. تيم ميثاق كه در هفته گذشته برد ارزشمندي مقابل تاسيسات به دست آوردند به اميد كسب امتياز به مشهد سفر كردند. نيمه اول اين دو تيم فيزيكي و نزديك و بدون گل پيگيري شد و هيچ يك از دو تيم موفق به گل زني نشدند. تلاش دو تيم در نيمه دوم هم تا دقايق پاياني گلي در بر نداشت تا أنكه رضا صوفي تيم فرش آرا را از حريف پيش انداخت. تيم ميثاق كه براي جبران گل پيش كشيده بود گل دوم را هم پذيرفت تا شاگردان مرتضايي سومين برد خانگي متوالي خود را جشن بگيرند.
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار