صدر جدول فوتسال در تسخیر تبریزی ها؟/ هفته هجدهم بدون تاسیسات دریایی و گیتی پسند

قطار لیگ برتر فوتسال ایران به ایستگاه هجدهم خود رسیده و فردا با برگزاری ۵ دیدار پرونده این هفته از رقابت ها بسته می شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوانرقابتهای لیگ برتر فوتسال ایران با برگزاری ۵ دیدار در غیاب تاسیسات دریایی و گیتی پسند برگزار می شود.

گیتی پسند_ فردوسی مشهد
تیم فوتسال فردوسی مشهد پس از هفت شکست متوالی به دلایل نامعلوم و به بهانه کمبود بازیکن برای رقابت با گیتی پسند از حضور در دیدار هفته هجدهم مقابل این تیم اصفهانی انصراف داده تا سه امتیاز شیرین بدون زحمت نصیب شاگردان لک شود. بدین ترتیب و با این سه امتیاز گیتی پسند هم امتیاز با تاسیسات و به دلیل تفاضل گل بیشتر به صدر جدول صعود می‌کند اما با برگزاری دیدارهای فردا احتمالا یکی از تیم های تبریزی مس و دبیری صدرنشین لیگ خواهند شد.

مقاومت البرز_ مس سونگون
تیم فوتسال مقاومت البرز پس از سه برد متوالی در هفته هجدهم پذیرای تیم رده دومی مس سونگون است. مسی ها در این هفته می توانند با برتری مقابل مقاومت به صدرجدول صعود کنند اما دیدار با تیم مقاومت و جوانانی که اعتماد به نفس پیدا کرده اند جذاب و دشوار خواهد بود. باید دید شاگردان فلاح که سه رقیب رودرروی پایین جدولی را به خوبی مغلوب کرده اند در این هفته هم میتوانند تیم بالای جدولی مس را آزار دهند یا خیر؟

دبیری تبریز _یاسین پیشرو قم
یکی از دیدارهای جذاب و حساس هفته را تیم های دبیری و یاسین پیشرو برگزار می کنند. یاسینی ها که شرایط دشواری را سپری می کنند می دانند برای بقای مربیشان و خروج از شرایط کنونی نیازمند هر سه امتیاز بازی هستند اما در سوی دیگر دبیری های تبریز مترصد فرصت برای صعود به صدر جدول می باشند. دبیری ها بعد از هفته ها درخشش و برد شکوهمندشان در قرچک بعید است فرصت صدرنشینی را در خانه از دست بدهند و به امید لغزش مس در کرج و صعود به صدر، به دنبال سه امتیاز این بازی می باشند.

آذرخش بندرعباس_ شهروند ساری
دیدار حساس پایین جدول در این هفته را تیم های آذرخش و شهروند برگزار می کنند. ساروی ها که وضعیت نیمکت نامشخصی دارند و مهدی نعمتی این تیم را هدایت می کند، باید در خانه آذرخشی به میدان بروند که در مصافهای خانگی تیم خطرناکی بوده و با توجه به شرایط حساس پایین جدول به سختی به دنبال سه امتیاز این بازی است. دیدار این دوتیم رقابت شش امتیازی هفته هجدهم است.

حفاری اهواز_ منصوری قرچک
تیم های میانه جدولی منصوری و حفاری هم که به ترتیب پتانسیل پایین جدولی و بالا جدولی شدن را دارند در این هفته در اهواز به دیدار هم می روند. شاگردان حسن زاده پس از شکست نزدیک مقابل مس حالا باید روحیه خود را بازسازی کرده و به ادامه مسابقات بیاندیشند. در طرف مقابل شاگردان داورزنی در تیم منصوری که با شکست ۶-۱ تحقیر شده اند باید در این رقابت دشوار مبارزه کنند تا جایگاهشان در جدول از این بدتر نشود

فرش آرا مشهد_ میثاق تهران
در آخرین دیدار این هفته و از ساعت ۱۷:۳۰ تیم های فوتسال فرش آرا و میثاق تهران به مصاف هم می روند. مشهدی ها که شرایطشان بهتر شده و دو بازی خانگی نیم فصل دوم خود را برده اند در این دیدار به دنبال سومین برد خانگی و بالاکشیدن تیمشان هستند و میثاقی ها پس از برد درخشان مقابل تاسیسات حالا در پی کسب امتیاز در مشهد و جدا شدن از انتهای جدول می باشند. قضاوت این دیدار بر عهده اسماعیل کمربسته و امیر لامعی می باشد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار