مدیر کل ارشاد استان کرمان:

استان کرمان برای برگزاری جشنواره موسیقی نواحی بسیج شده است

با توجه به تفاهمی که بین استان کرمان و وزارت کل ارشاد اسلامی صورت گرفته به سرعت امکانات استان برای برگزاری بسیج شده است.

محمدرضا علیزاده مدیر کل ارشاد استان کرمان در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نهمین جشنواره موسیقی نواحی و برگزاری ان در استان کرمان گفت: با توجه به تفاهمی که بین استان کرمان وزارت کل ارشاد اسلامی صورت گرفت به سرعت امکانات استان برای برگزاری این رویداد بزرگ موسیقی محلی بسیج شده است.

وی ادامه داد: از جمله این امکانات سالن‌ها اجرا و پذیرایی و حتی با جنوب استان هماهنگی‌ها صورت گرفته برای فراهم کردن امکانات و تجهیزات لازم برای برگزاری انجام شده است.

وی در رابطه با علت تاثیر دو ساله در اجرای این جشنواره عنوان کرد: بحث سیاست‌گذاری جشنواره مربوط به استان تهران است اما با توجه به اینکه دوره‌های گذشته میزبان این جشنواره بودیم این بار هم به تقاضای استان و پیشینه قبلی در برگزاری جشنواره موسیقی نواحی این هماهنگی‌ها برای حداقل 3 ساله آینده انجام شد و دبیرخانه آن در استان کرمان مستقر خواهد بود.

وی بیان کرد: با توجه به تجربه 8 دوره گذشته همراه با شورای سیاست‌گذاری سعی در مرتفع کردن نواقص دوره‌های قبل داریم و بخش تحلیل از پیشکسوتان و اضافه شدن بخش‌های پژوهشی از تغییرات نهمین دوره جشنواره موسیقی نواحی است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار